۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
انجام ۸۹ فقره سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی اعلام کرد؛

انجام ۸۹ فقره سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی

بیرجند- رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ۸۹ فقره سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی استان در بخش‌های صنعتی، خدماتی و تجاری انجام شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مرتضی صفدری زاده ظهر امروز در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی از چند واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند اظهار داشت: اشتغال و اقتصاد مقاومتی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است و با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان، تکیه بر اقتصاد و اشتغال اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که سبب خنثی سازی تحریم‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیتی که وجود دارد میزبان ۸۹ فقره سرمایه گذار در منطقه ویژه اقتصادی هستیم که در بخش‌های صنعتی خدماتی تجاری سرمایه گذاری کرده‌اند، گفت: منطقه ویژه اقتصادی در استان توانسته است در این سال‌ها بستر سازی مناسبی را برای مبادلات کالا داشته باشد دو نقش خود را به عنوان موتور محرکه به خوبی ایفا کند.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه نگاه ما در این سازمان نگاهی رو به جلو و امید به آینده است گفت: خراسان جنوبی با وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که دارد باید بیشتر از این و بهتر در سطح ملی معرفی شود و به جای به کار بردن الفاظی مانند محرومیت از ظرفیت‌های خراسان جنوبی در جهت معرفی استان استفاده شود.

وی عنوان کرد: با توجه به وجود مرز ماهیرود و رونقی که از چند روز گذشته رقم خورده است، خراسان جنوبی می‌تواند نقش مؤثری در توسعه اقتصادی کشور داشته باشد.

پیشنهاد تشکیل دایره اقتصادی برای حل مشکلات تولید کنندگان
وی پیشنهاد داد در دادگستری خراسان جنوبی دایره اقتصادی برای رفع مشکلات کار آفرینان و تولید کنندگان دایر شود و حتی در این زمینه خراسان جنوبی می‌تواند پایلوت کشوری باشد.

صفدری زاده افزود: بنده به عنوان یک سرمایه گذار غیر بومی با داشتن ۵۶۰۰ نفر بیمه شده در بیش از ۴۰ واحد تولیدی خدماتی و صنعتی معتقدم کار اقتصادی مشکلات خاص خود را هم دارد اما مرد میدان کسی است که با وجود همه مشکلات بتواند ایجاد شغل کند.

وی با بیان اینکه تاکید داریم امروز امید آفرینی به جامعه می‌تواند نقش مهمی داشته باشد افزود: خراسان جنوبی استانی سرشار از معدن و ظرفیت های کشاورزی است که با اطلاع‌رسانی‌های بهتر و بیشتر می‌توان شاهد رشد اقتصادی در استان باشیم.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ریاست قوه قضائیه اجتماعی کردن این قوه را مد نظر خود قرار داده است و حضور شما به عنوان رئیس کل دادگستری استان در مجموعه منطقه ویژه اقتصادی باعث دلگرمی سرمایه گذاران، کارآفرینان و نیروی کار می‌شود.

صفدری زاده با تاکید بر اینکه گاهی برخی از افراد می گویند خراسان جنوبی سرزمین نانوشته‌ها است یعنی قوانینی که هنوز در سطح کشور اعلام نشده اما در این استان به عنوان پایلوت اجرایی می‌شود گفت: بنده به عنوان یک سرمایه گذار غیر بومی این حرف را قبول ندارم چرا که در برخی از استان‌ها شرایط به گونه‌ای دیگر است.

کد خبر: ۱۵۸٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha