عراق، افغانستان و سوریه؛ ۳بازار پویا برای ژنراتور رنگ آوری میوه
گفتگوی بازار با مدیر فنی یک شرکت دانش بنیان

عراق، افغانستان و سوریه؛ ۳بازار پویا برای ژنراتور رنگ آوری میوه

هاشمی مدیر فنی یک شرکت تولید ژنراتور رنگ آوری میوه با بیان اینکه عراق، افغانستان و سوریه بازار خوبی برای تولیدات ما هستند، می گوید: باقی ماندن در بازار در گروی به روز بودن علم الکترونیک و مکانیک است.

بازار؛ گروه کشاورزی: صنعت کشاورزی و همچنین صنایع غذایی اصولا در بحث به روز بودن تجهیزات و ماشین آلات با مشکلاتی مواجه هستند و در حالی که در دیگر کشورها، فعالان این دو بخش از به روزترین تجهیزات و امکانات استفاده می کنند و به این ترتیب ضمن بالا بردن بهره وری، محصولاتی با کیفیت بالا تولید و عرضه می کنند، کشاورزان کشاور کماکان با مشکلات و کمبودهایی در این حوزه مواجه هستند. با این وجود برخی شرکتها توانسته اند با وارد کردن تکنولوژی از کشورهای مطرح محصولات به روزی را تولید و عرضه کنند.

سید مهدی هاشمی مدیر فنی یک شرکت دانش بنیان تولیدکننده ژنراتور رنگ آوری میوه در خصوص تولیدات خود به بازار می گوید: ما دو نمونه ژنراتور داریم که یک نمونه ژنراتور رنگ آوری میوه است و برای رنگ آوری سه میوه «موز، کیوی و انبه» استفاده می شود. یک ژنراتور هم ژنراتور اُزن است که برای ضدعفونی مواد خوراکی و سبزیجات استفاده می شود.

هاشمی می افزاید: در واقع بسیاری از شرکتهای این حوزه مشکل شستشوی سبزیجات و میوه جات با آب استفاده از کُلر را دارند، چون کلر باقی مانده دارد و در حالی که در یک مقطعی باکتری و آلودگی را از بین می برد، آن مقدار کمی کلر که در آب و روی میوه و سبزی می ماند موجب تخریب محصول می شود.

وی در خصوص مزایای دستگاه های تولیدی خود می گوید: حُسن دستگاه ما بر این است که باقی مانده کُلر ندارد و بعد از یک ربع تا ۲۰ دقیقه قارچ و آلودگی را که از بین می رود مجددا بر می گردد و تبدیل به اکسیژن می شود و این اکسیژن اضافی که در محصول می ماند خود موجب تازگی و طراوت محصولات می شود.

هاشمی در پاسخ به این سوال که ایده تولید این دستگاه ها را از کجا گرفته اید، می گوید: ما تقریبا یکی از شرکت های قدیمی هستیم که روی این سیستم کار می کنیم و مشابه سازی کرده ایم؛ یعنی مشابه خارجی که در کانادا بوده است را بومی کرده ایم. به این ترتیب قطعات دستگاه سهل الوصول است و صفر تا صد سیستم نیز تولید خود ما است.

باقی ماندن در بازار داخل و خارج در گروی به روز بودن علم الکترونیک و مکانیک است

عراق، افغانستان و روسیه خواهان ژنراتور رنگ آوری میوه ایران
این فعال بخش، همچنین در پاسخ به این سوال که مخاطبان شما غالبا خواستار چه چیزی از شما هستند، می گوید: مشتریان عمدتا خواهان سرویس و خدمات خوب هستند چون بساری از افرادی که به ما که مراجعه می کنند قبلا مشابه دستگاه را در بخش خوراک دام و طیور استفاده کرده اند اما نتیجه مثبتی نگرفته اند و لذا ذهنیت منفی نسبت به عملکرد دستگاه دارند. بنابراین از یک طرف باید کار خوب تحویل بدهیم و از سوی دیگر باید ذهنیت منفی را پاک کنیم.

وی همچنین در خصوص بازارهایی که این دستگاه ها را عرضه می کنند می گوید: در ابتدا بد نیست بدانید از بازاریابی نیمه سنتی و نیمه دیجیتال استفاده می کنیم و محصول ما در بازار داخل و خارج عرضه می شود و در این حوزه کشورهایی همچون «عراق، افغانستان و سوریه» بازار خوبی برای ما محسوب می شود.

هاشمی در پاسخ به این سوال که مواد اولیه مورد نظر شما وارداتی است یا داخلی می گوید: عمدتا خارجی هستند اما در داخل هم می توان تهیه کرد و دستگاه طوری است که اگر به هر نحوی خراب شود نیاز نیست که کلا دستگاه را کنار بگذارند بلکه یکسری خدمات و سرویس به مشتریان می دهیم که مجددا قابل استفاده باشد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که برای باقی ماندن در بازار داخل و خارج از چه تکنیک هایی استفاده می کنید، می گوید: قائدتا تکنیک ها باید به روز باشد و این به روز بودن به تکنیک علم الکترونیک و مکانیک برمیگردد که برای رقابت در بازار باید این دو عامل مهم را در تولیدات خود لحاظ کنیم.

کد خبر: ۱۵۸٬۱۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 7
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ازاد IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      2 16
      اینها راکه شمردی کشور نیستند
      • محمد AF ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
        0 3
        بله جناب اینها(افغانستان) کشور محسوب نمیشود چون زیر دود باروت محو شده
      • علی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
        0 1
        پول اینا اخه؟
      • اکبر IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
        0 1
        ۵هزار سال تمدن داریم و کلی فتح الفتوح اون وقت یکی ک از داریخ چیزی نمیدونه میاد نظر میده
      • محمدامین IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
        1 0
        از نظر تو شاید ، ولی اسمشون تو سازمان ملل هست،
    • IQ ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      0 1
      در هر کاری وجدان کاری و جنس مرقوب به دست مشتری حالا هرچی بازدهای برکت دو طرفه است بدون گول زدن و کلک کاری ( وجدان کاری در هر موردی برکت دو طرفه است چون خداوند شاهد ه )
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      3 0
      اشتباه کردی کی میگه‌کشورنیستند?