۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
 زیرساخت و تجهیزات شهرک های صنعتی گلستان فرسوده است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

زیرساخت و تجهیزات شهرک های صنعتی گلستان فرسوده است

گرگان- شهمرادی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: در ۱۵ سال گذشته زیرساخت و تجهیزات شهرک‌های صنعتی نوسازی و بهسازی نشده و این روند باعث فرسودگی آنها شده است.

رضا شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تأسیسات شهرک‌های صنعتی استان فرسوده است، اظهارکرد: در ۱۵ سال گذشته از آسفالت خیابان تا منبع آب زمینی و هوایی هرگونه تجهیزاتی که برای این شهرک‌ها به کار رفته، نوسازی نشده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان ضمن یادآوری این مطلب که معمولاً تجهیزات پس از چند سال تا دچار فرسودگی می‌شود، افزود: نوسازی و بهسازی زیرساخت و تجهیزات شهرک‌های صنعتی استان نیازمند تأمین منابع مالی است که تاکنون میسر نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به منابعی که شرکت شهرکت‌های صنعتی گلستان دارد، سعی در رفع فرسودگی تجهیزات شهرک‌ها داریم تا مشکلی برای سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع به وجود نیاید.

شهمرادی از رفع مشکل آسفالت خیابان برخی شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: خیلی از مسائل دیگر نظیر، جدول کشی و کانال کشی در جهت رفع مشکل عملیات انجام شده است.

وی تعمیر و تجهیز زیرساخت و تجهیزات فرسوده شهرک‌های صنعتی را وابسطه به منابع مالی این شرکت دانست و گفت: با توجه به تخصیص اعتبارات در خصوص به‌سازی تجهیزات می‌توانیم تصمیم بگیریم اما طبیعتا نمی‌توانیم همه نیازها را رفع کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان معتقد است: همه خواسته‌ها و نیازهای سرمایه‌گذاران را نمی‌توان رفع کرد چون منابع مالی اجازه این کار را نمی‌دهد.

کد خبر: ۱۵۸٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha