۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶
بازار «شیشه» درگیر نوسان قیمت‌ها| بی ثباتی هزینه ها «بازاریابی» را دچار مشکل می کند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بازار «شیشه» درگیر نوسان قیمت‌ها| بی ثباتی هزینه ها «بازاریابی» را دچار مشکل می کند

گرگان- قربانی، مدیرعامل گروه فنی مهندسی پادیاو گفت: نوسان قیمت‌ مواد اولیه، بازار شیشه را دچار اختلال کرده و در تأمین قطعات هم دچار مشکل هستیم.

امیر قربانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: گروه فنی مهندسی پادیاو ارائه کننده سیستم های نوین شیشه بوده که عایق صوتی و حرارتی هستند.

مدیر عامل گروه فنی مهندسی پادیاو افزود: بکارگیری این شیشه‌ها در ساختمان علاوه بر جلوگیری از نفوذ هرگونه گرد و غبار و برف و باران، مانع از هدررفتن انرژی می شود.

قربانی با بیان اینکه تولیدات این مجموعه به استان‌های همجوار ارسال می‌شود، ادامه داد: عدم ثبات قیمت‌ها ما را در تامین قطعات با مشکلات اساسی روبرو کرده است.

وی تصریح کرد: به دلیل این عدم ثبات در قیمت ها، در بازاریابی به مشکل بر می‌خوریم زیرا از زمان اعلام قیمت به مشتری تا زمین تحویل قیمت‌ها تفاوت می‌کند.

مدیرعامل گروه فنی مهندسی پادیاو در ادامه از تاثیر کرونا بر خدمات این شرکت، گفت: اگر چه این پاندمی بر مشاغل تاثیر منفی گذاشت اما حرفه ما در این ایام رونق یافت.

وی افزود: با توجه به اینکه در زمان شیوع کرونا افراد بیشتر زمان خود را در منازل خود سپری می‌کردند، احداث ویلا و خانه باغ رونق گرفت و این موجب شد تا در صنعت شیشه هم موقعیت های شغلی بیشتری ایجاد شود.

گفتنی است گروه فنی مهندسی پادیاو با بیش از چهار سال سابقه داشته و برای شش نفر به صورت مستقیم و ۱۵ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.

کد خبر: ۱۵۸٬۰۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha