۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳
افزایش قیمت توکن یونی سوآپ با بهبود بازار پروژه های دیفای| قیمت همچنان صعودی است
تحلیل بازار رمزارزها؛

افزایش قیمت توکن یونی سوآپ با بهبود بازار پروژه های دیفای| قیمت همچنان صعودی است

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت توکن یونی طی چند روز گذشته در یک روند صعودی قوی قرار داشته و همچنان احتمال افزایش قیمت به شرط حفظ حرکت قیمت فعلی بیت کوین وجود دارد.

به گزارش بازار، قیمت توکن «یونی سوآپ» طی چند روز گذشته با استقبال سرمایه‌گذاران از توکن‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi)، بازگشتی قوی را تجربه کرده است. در حال حاضر، هر توکن UNI با قیمت ۵.۲۵ دلار معامله می شود که حدود ۳۲ درصد بالاتر از پایین ترین سطح قیمت آن در سال جاری است. با این حال، قیمت یونی به پایین ترین سطح از ۹ ژوئن سال جاری رسیده و در حال حاضر با ارزش بازار ۳.۲ میلیارد دلاری خود به بیست و هفتمین ارز بزرگ جهان تبدیل شده است.

یونی سوآپ یک پروتکل بزرگ دیفای است که بر روی بلاکچین های آربیتروم، پلی گان، اپتیمیسم و اتریوم ایجاد شده است. پلتفرم اتریوم آن بیش از ۴.۶ میلیارد دلار ارزش کل قفل شده (TVL) بر روی خود دارد. در نتیجه، یونی سوآپ دارای TVL ترکیبی بیش از ۴.۸ میلیارد دلار است که آن را به چهارمین پروتکل بزرگ دیفای پس از رقبای خود یعنی آوره، میکر و کارو تبدیل می کند.

قیمت یونی سوآپ نیز طی روزهای گذشته با شکل گیری جهش نسبی در بازار سایر توکن‌های دیفای افزایش یافته است. برای مثال، قیمت کامپانمد و سی آر وی، بیش از ۴۰ درصد از پایین ترین سطح قیمت خود در طول آخر هفته گذشته افزایش قیمت را تجربه کرده اند و یونی سوآپ نیز در همین راستا حرکتی رو به بالا داشته است.

با این حال، نگرانی هایی در مورد کل صنعت دیفای وجود دارد. برای اولین بار، کل ارزش قفل شده (TVL) تمام توکن های دیفای از بالاترین رقم تاریخ خود با بیش از ۲۵۰ میلیارد دلار، به کمتر از ۷۸ میلیارد دلار رسیده است. علاوه بر این، یونی سوآپ نیز شاهد سقوط TVL خود از بیش از ۱۰ میلیارد دلار به کمتر از ۴.۸۶ میلیارد دلار بوده است.

پیش بینی قیمت یونی سوآپ

افزایش قیمت توکن یونی سوآپ با بهبود بازار پروژه های دیفای| قیمت همچنان صعودی است

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت توکن یونی طی چند روز گذشته در یک روند صعودی قوی قرار داشته است. این ارز در نقطه ۳.۳۷ دلار، یک الگوی کف دوقلو را تشکیل داد. چانه بالایی این الگو ۴.۴۵۱۶ دلار بوده و روز سه شنبه نیز به سمت بالاتر از این سطح حرکت کرد.

در عین حال، میانگین متحرک ۱۰۰ روزه و ۵۰ روزه یونی نیز صعودی هستند. قیمت همچنین بالاتر از مقاومت دوم نقطه محوری استاندارد خود حرکت کرده است. بنابراین، با اندازه گیری فاصله بین دو کف و چانه، می توان تخمین زد که مقاومت کلیدی بعدی باید روی نقطه ۵.۹۰ دلار قرار داشته باشد. سقوط به زیر ناحیه R۱ در ۴.۶۵ دلار این دیدگاه را باطل می کند.

کد خبر: ۱۵۷٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha