۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸
روند قیمت سندباکس صعودی است| احتمال افزایش ۱۵ درصدی قیمت وجود دارد
تحلیل بازار رمزارزها؛

روند قیمت سندباکس صعودی است| احتمال افزایش ۱۵ درصدی قیمت وجود دارد

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت توکن سند طی چند روز گذشته در یک روند صعودی قوی قرار داشته و به شرط عبور از مقاومت مهم خود روی ۰.۹۲۱۱ دلار می تواند به روند فعلی خود ادامه دهد.

به گزارش بازار، با ریزش بازار رمزارزها طی هفته های اخیر و حتی با کاهش تقاضا برای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و متاورس، قیمت توکن سندباکس روندی صعودی به خود گرفته است.

هر توکن توکن SAND در حال حاضر، با قیمت ۰.۹۸۰۰ دلار معامله می شود که حدود ۳۲ درصد بالاتر از پایین ترین سطح قیمت این ماه آن است. همچنین ارزش بازار سندباکس به بیش از ۱.۲۲ میلیارد دلار رسیده و آن را به چهل و ششمین ارز بزرگ بازار کریپتو تبدیل کرده است.

سندباکس یکی از بزرگترین پلتفرم های بلاک چین در صنعت متاورس است. این پلتفرم افراد و شرکت ها را قادر می سازد تا در متاورس و سرمایه گذاری های آن شرکت کنند. به عنوان مثال، امکان خرید ملک مجازی در پلتفرم سند باکس وجود دارد. همچنین سندباکس در عرصه توکن های غیر قابل تعویض (NFT) حضور پررنگی دارد. علاوه بر این، سندباکس یک بازی فصلی آنلاین نیز دارد که به نام آلفا شناخته می شود.

سندباکس طی چند ماه گذشته خبرساز شده است. به عنوان مثال، «لایِن استیج»، بازیگر مشهور سینما، اخیراً اقدام به امضای یک قراداد تجاری با این پلتفرم برای ساخت فیلم در دنیای مجازی امضا کرده است. دو هفته پیش نیز شرکت بزرگ پرداخت های بین المللی »مستر کارت» ( Mastercard) نیز اعلام کرد که برای انجام پرداخت ها، با سند باکس همکاری خواهد کرد و هدف خود از این همکاری را ساده سازی نحوه خرید توکن های غیر قابل تعویض توسط مردم اعلام کرد.

با این حال، نگرانی هایی در مورد سندباکس وجود دارد. به عنوان مثال، با کاهش قیمت توکن سند و مجموع ریزش های بازار کریپتو، اکنون این احتمال وجود دارد که افراد بیشتری از صنعت متاورس و ارزهای دیجیتال خارج شوند. علاوه بر این، داده های اخیر نشان می دهد که علاقه عمومی به متاورس و NFT ها اخیراً به شکل چشمگیری کاهش یافته است.


پیش بینی قیمت سندباکس

روند قیمت سندباکس صعودی است| احتمال افزایش ۱۵ درصدی قیمت وجود دارد

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت توکن سند طی چند روز گذشته در یک روند صعودی قوی قرار داشته است. همچنین نگاهی دقیق تر به نمودار نشان می دهد که این ارز اکنون بالاتر از سطح مقاومت کلیدی خود در ۰.۹۲۱۱ دلار حرکت کرده که پایین ترین سطح در ۱۲ می محسوب می شود. همچنین قیمت اکنون بین میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه قرار دارد.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که قیمت سندباکس به افزایش خود ادامه دهد؛ چراکه گاوها مقاومت دوم را در نقطه ۱.۱۲۵۰۰ دلار هدف قرار می دهند که ۱۵ درصد بالاتر از سطح فعلی است. برعکس، افت زیر ۰.۹۲۰۰ دلار، دیدگاه صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۵۷٬۹۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha