۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱
بهترین گوشی هایی که در سال 2020 عرضه شدند
دوربین ویژگی بارز گوشی های 2020

بهترین گوشی هایی که در سال 2020 عرضه شدند

مشخصات فنی فوق العاده شامل استفاده از پردازنده های سریع و استفاده از رم با حجم بالا باعث شده گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۰ به ابزارهای فوق‌العاده‌ای تبدیل شوند.

فاطمه محمدی پور؛ بازار - معمولا تمام افرادی که قصد خرید موبایل یا گوشی تلفن همراه جدید را دارند همیشه بزرگ ترین استرسشان این است که یک گوشی خوب با کارایی بالا و قیمت متناسب بخرند. بخشی از سال 2020 را سپری کرده و گوشی های مورد انتظار معمولا در اواخر سال ۲۰۱۹ و اولیل سال ۲۰۲۰ به بازار آمده‌اند و شاید الان زمان خوبی برای خرید یک موبایل با کیفیت باشد.

سوالی که حین خرید گوشی برای همه پیش می آید، این است: کدام برند بهتر است؟ شاید هر کس برای خود اولویت هایی داشته باشد که نسبت به آن اولویت ها بخواهد گوشی خود را انتخاب کند و به بهترین گزینه برسد اما اولویت ها شامل چه مواردی می شوند؟ کدام مارک گوشی سازی می تواند انتظارات شما را برآورده کند؟

از معروفترین برندهای گوشی می توان به اپل، سامسونگ، هواوی و شیائومی اشاره نمود. در این مقاله بهترین و با کیفیت ترین گوشی از هریک از این برندها که در سال 2020 عرضه شده اند معرفی می شود.

اپل:

iPhone 11 Pro Max A2220

این دستگاه بهترین و با کیفیت‌ترین تلفن هوشمندی می‌باشد که شرکت اپل تاکنون تولید و روانه‌ی بازار کرده است. به جرات می توان گفت آیفون ۱۱ پرو مکس بزرگترین و قدرتمندترین تلفن هوشمندی است که اپل تاکنون ایجاد کرده است، این شرکت از بهترین تکنولوژی خود استفاده کرده و آن را با یک طراحی به روز شده که شامل پشت مات جدید، سه دوربین و باتری پیشرفته و دارای دوام بیشتر طراحی کرده است. جالب‌ترین و واضح‌ترین تفاوت در این محصول جدید، دوربین‌هایی است که  در قاب پشتی جا خوش کرده‌اند. در پشت این آیفون شاهد استفاده از دوربین سه‌گانه با کاربرد های مخصوص هستیم. هر سه دوربین دارای سنسورهای ۱۲ میگاپیکسلی هستند که این امکان را فراهم می کند تا تعادل خوبی بین اندازه پیکسل ها و وضوح بیشتر فراهم شود.

 قاب پشتی آیفون جدید هم از شیشه ساخته‌ شده تا هم گوشی مشکل آنتن‌دهی نداشته باشد و هم امکان شارژ بی‌سیم باتری در این گوشی وجود داشته باشد.

نرم افزار iPhone 11 Pro Max در حال حاضر IOS 13 است، به این معنی که پیشرفته ترین نرم افزاری است که تاکنون اپل ارائه داده است. باید به این نکته مهم توجه داشت که آیفون ۱۱ پرو مکس در حال حاضر گران ترین آیفون موجود در شرکت اپل می باشد.

شیائومی

Mi Note 10 M1910F4G

http://parsamobile.com/wp-content/uploads/2020/02/xiaomi-mi-note-10-6gb-128gb-dual-sim-black.jpg

شیائومی، شرکتی است که قصد دارد محصولاتی با ارزش بسیار بالا و با قیمت‌های رقابتی مناسب ارائه دهد. با Mi Note 10، این شرکت بار دیگر مرزهای امکانات فوق العاده در یک گوشی موبایل را درنوردیده است. این محصول اولین گوشی هوشمندست که دارای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن چهار دوربین دیگر را در قسمت پشتی وجود دارد که دارای فاصله کانونی متنوعی است. ویژگی مهم دیگر Mi Note 10 باتری بسیار با ظرفیت زیاد ۵۲۶۰ میلی‌آمپری ست که به معنای عمر باتری فوق العاده عالی است. در گوشی نوت ۱۰ شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار فریم تهیه شده از آلومینیوم قرار گرفته است که ظاهر زیبایی را به آن بخشیده است.

سامسونگ

گلکسی S10 Plus

هنگامی که صحبت از سخت افزار می شود، شرکت سامسونگ را می توان به عنوان رهبر این حوزه نام برد. گلکسی s10 هم مانند سایر گوشی های سامسونگ از جنس شیشه و فلز است و این عامل سبب نزدیکی بسیاری از افراد به این گوشی هوشمند می شود. در پشت Galaxy S10 Plus، شاهد قرار گیری سه دوربین هستید، در قسمت جلو دستگاه دو لنز برای دوربین سلفی به کار رفته است و با لنز تشخیص عمق می‌توان از افکت های جالبی که وجود دارد، برای تصاویر خود استفاده کنید. صفحه نمایش سری موبایل های گلکسی S10 از ۵٫۸ اینچ تا ۶٫۴ است و دارای قابهای بسیار نازک و باریکی هستند.

گلکسی S20

https://click.ir/wp-content/uploads/2019/12/Galaxy-S11-Plus-1.jpg

گوشی اس ۲۰ سامسونگ خریداران را برای اولین بار صاحب یک گوشی با تکنولوژی ۵G می کند. از طرف دیگر امکان استفاده از تکنولوژی فوق‌العاده فیلمبرداری و دوربین را به آنها می دهد. یکی از اصلی ترین ویژگی گلکسی اس 20 اولترا، دوربین بی نظیر 108 مگاپیکسلی در کنار حسگر 48 مگاپیکسلی و یک حسگر سوم 12 مگاپیکسل است که با قدرت زوم 10 برابری و زوم دیجیتال 100 برابری کمتر گوشی هوشمندی می تواند با آن برابری کند.

لنزهای تله فوتو استفاده شده در گلکسی اس ۲۰ بسیار بهتر از گلکسی اس ۱۰ است. این ویژگی جالب به اس ۲۰ اجازه می‌دهد تا بزرگنمایی نوری را با کیفیت سه برابر انجام دهد و خریدار برای بزرگنمایی دیجیتالی هم تا ۳۰ برابر فضا در اختیار داشته باشد.

هواوی

 P30 Pro

کیفیت دوربین های گوشی های پرچمدار معمولا بسیار خوب است اما درباره Huawei P30 Pro قضیه متفاوت می‌باشد. دوربین آن با قابلیت زوم ۱۰ برابری شما را شگفت زده می‌کند. هواوی P30 پرو مانند نسل قبلی خود، نماینده‌ی خوبی برای جدیدترین پیشرفت‌های هواوی در زمینه‌ی عکاسی است و این بار به جای ۳ دوربین، شاهد بهره‌گیری از دوربین چهارگانه هستیم. در ماژول اصلی پنل پشتی، از بالا به پایین شاهد دوربین‌های ۲۰ مگاپیکسلی با لنز اولترا واید، دوربین ۴۰ مگاپیکسلی با لنز معمولی و دوربین ۸ مگاپیکسلی پریسکوپی برای زوم ۵ برابری اپتیکال هستیم.

هواوی P30 پرو از باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که مشابه ظرفیت باتری میت ۲۰ پرو است. در ضمن به لطف پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع ۴۰ وات، برای شارژ کردن آن لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید. طبق بررسی‌های انجام شده، شارژ باتری این گوشی در عرض ۳۰ دقیقه از ۰ به ۷۰ درصد می‌رسد و شارژ کامل آن هم فقط ۶۰ دقیقه به طول می‌انجامد و شارژ باتری برای استفاده معمولی، حدود ۲ روز دوام می‌آورد. پنل پشتی این گوشی هم شیشه‌ای و لبه‌های آن خمیده است بدنه‌ی بسیار خوش‌دستی دارد و به‌راحتی می‌توان از آن برای مدت طولانی استفاده کرد.

هوآوی

 Nova 5T YAL-L21

بسیاری از قسمت­‌های Nova 5T، دست‌خوش تغییرات بزرگی شده‌­ که می‌تواند طرف­داران هوآوی را هیجان­‌زده کند. نمایشگری که با پنل­ LCD ساخته‌شده و فناوری به‌کاررفته در آن IPS است. این نمایشگر رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های همرده دارد. این اولین‌بار است که در گوشی‌های هوآوی نمایشگر تقریبا تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است.  ابن گوشی به ۴ دوربین اصلی با رزولوشون  ۴۸ مگاپیکسل، ۱۶ مگاپیکسل و دو دوربین ۲ مگاپیکسل مجهز شده است. شما قادرید با استفاده از حسگرهای دوربین این گوشی تصاویر ماکرو هم ثبت کنید. برا این مدل حسگر اثر انگشت در کناره گوشی تعبیه شده است. دوربین سلفی این مدل رزولوشن برابر با ۳۲ مگاپیکسل دارد.

باید گفت شرکت های بزرگ تولید گوشی‌های هوشمند مانند سامسونگ و اپل و حتی هواوی معیارهای خرید بهترین گوشی های ۲۰۲۰ را چندین پله جابجا کرده اند و هر لحظه باید انتظار معرفی یک گوشی جدید و پیشرفته از آنها داشته باشیم. مشخصات فنی فوق العاده شامل استفاده از پردازنده های سریع و استفاده از رم با حجم بالا باعث شد که گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۰ به ابزارهای فوق‌العاده‌ای تبدیل شوند.

نگاه به دوربین پشت گوشی های هوشمند در سال ۲۰۲۰ ما را به طراحی فضایی جالبی نزدیک کرده که شاید در چند سال آینده نمونه های جالب تر از آنها را هم ببینیم. اگر در سال‌های قبل از ۲۰۱۹ به گوشی‌های هوشمند نگاه کنیم، همه تلاش خود را برای استفاده از یک دوربین تک لنز به کار می بردند و سعی می کند که کیفیت عکاسی آن را به بهترین سطح ممکن ببرند. اما شرکت‌های بزرگ مانند سامسونگ یا اپل ترجیح دادند که از دوربین‌های ترکیبی استفاده کنند که از لحاظ توانایی عکاسی و فیلمبرداری در سطح جالبی هستند.

کد خبر: ۱۵٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha