۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
پهنای باند اینترنت مخابرات در دو روستای کردستان ۲۵ برابر افزایش یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

پهنای باند اینترنت مخابرات در دو روستای کردستان ۲۵ برابر افزایش یافت

سنندج – حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: پهنای باند اینترنت در دو روستای تازه آباد و جنت بو به میزان ۲۵ برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت افزود: این اقدام با تلاش شبانه روزی همکاران حوزه دیتا و انتقال با تامین امکانات و تجهیزات لازم با سرمایه گذاری ۱۰۰میلیارد ریال در کمترین زمان صورت گرفته است.

وی با اعلام این مهم که افزایش پهنای باند اینترنت مخابرات موجب دسترسی سریع مشتریان مخابراتی به داده ها و اطلاعات موجود در فضای مجازی می شود، افزود: با این اقدام انجام برخی از کارهای اداری و روزمره بر بسترهای آنلاین با سرعت بیشتر صورت گرفته و شرایط برای ارائه و فروش محصولات و تولیدات بومی در روستاها از جمله کسب و کارهای آنلاین فراهم می شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد: مخابرات منطقه در راستای توسعه و ارتقا زیرساخت های مخابراتی و ارتباطی در سطح استان پروژه های قابل توجه ای را تدوین کرده و بر اساس یک برنامه زمانبندی شده، فعالیت ها را دنبال می کند.

وی گفت: اجرای این پروژه در روستاهای تازه آباد و جنت بو، شرایط ارتقا سرعت سرویس ADSL و واگذاری این سرویس به متقاضیان جدید را فراهم آورده است.

حکمت با بیان این مطلب که توسعه و ایجاد زیرساخت های دیتا در نقاط روستایی می تواند از پدیده اجتماعی مهاجرت به شهرها جلوگیری کند، عنوان کرد: مخابرات منطقه کردستان در کنار وظایف اصلی خود به برنامه مسولیت های اجتماعی در این حوزه توجه و نگاه ویژه ایی دارد که برای تحقق این مهم ازهیچ تلاشی دریغ نمی کند.

کد خبر: ۱۵۷٬۹۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha