۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
قطعی برق بهانه ای برای افزایش ۳ برابری سیمان شده است
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس:

قطعی برق بهانه ای برای افزایش ۳ برابری سیمان شده است

نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: قطعی برق بهانه ای برای دلالان و محتکران شده است تا نرخ سیمان را ۳ برابر افزایش دهند.

به گزارش بازار، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز(چهارشنبه، یکم تیرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت درگذشت استاد محمدعلی کریمخانی و تشکر از رئیس جمهور برای سفر به استان اصفهان که از آن به عنوان نشانه مردمی بودن یاد کرد، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند ناامید کردن مردم گناه بزرگ و نابخشودنی است، این سفرها امید را در دل مردم زنده می کند بنابراین از رئیس جمهور تقاضا داریم اعتباراتی که در سفر به استان اصفهان تخصیص داده شد را اجرایی کنند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با بیان اینکه در خصوص مسئله آب زاینده رود کلی گویی شد خطاب به رئیس جمهور و وزیر نیرو، ادامه داد: امیدواریم مصادیق عملی بسته ای که در جلسات استان اصفهان به آن اشاره کردید اجرایی شود.

وی در تذکر به وزیر امور اقتصاد و دارایی افزود: سال گذشته درصد مالیات بر ارزش افزوده به حساب وزارت بهداشت واریز نشد و امسال هم این رویه ادامه پیدا کرده است چرا این یک درصد براساس قانون واریز نمی شود که هر زمان به وزیر بهداشت مراجعه می کنیم از این مشکل گلایه دارد بنابراین لازم است هم سازمان برنامه و بودجه و هم وزارت اقتصاد این مسئله را به طور جدی پیگیری کنند.

نقدعلی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: وزیر جهاد کشاورزی که قرار شد به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور مصوبات سفر وی به استان اصفهان پیرامون فرمانداری ویژه شهرستان خمینی شهر و دورچه را پیگیری کند این مهم را محقق سازد.

وی در ادامه در قدردانی از نیروی انتظامی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند کاری که نیروی انتظامی در مدت ۴۸ ساعت برای دستگیری سارقان بانک ملی انجام داد قابل تقدیر بود بنابراین ما نیز به عنوان نمایندگان مجلس از نیروی انتظامی تشکر می کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکر به وزیر صمت، تصریح کرد: قطعی برق بهانه ای برای دلالان، واسطه گران و محتکران شده است تا نرخ سیمان را تا ۳ برابر افزایش دهند بنابراین هم وزیر صمت هم ستاد تنظیم بازار هم تعزیرات باید به طور جدی در جهت رفع این مشکل ورود پیدا کنند آن هم در شرایطی که قرار است سالانه یک میلیون مسکن بسازیم.

وی در ادامه از رئیس جمهور خواست تا مانع از تورم لجام گسیخته شود همچنین در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد حمایت از دامداران و خرید تضمینی دام مازاد را فراموش نکنید.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در مباحث فرهنگی بالاخص بحث حجاب با جدیت ورود کنید و مانع از هنجارشکنی شوید.

کد خبر: ۱۵۷٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha