۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
امسال در حوزه اقتصادی یک سال ویژه با شرایط منحصر به فرد است
وزیر امور اقتصادی و دارایی:

امسال در حوزه اقتصادی یک سال ویژه با شرایط منحصر به فرد است

دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه با شیوع بیماری کرونا، اعمال تحریم های ظالمانه آمریکا، وضعیت بین المللی اقتصاد و بازار نفت، در حوزه اقتصادی امسال یک سال ویژه بوده و شرایط منحصر به فرد است، گفت: رادیو در ترویج فرهنگ سرمایه گذاری در بازار سرمایه و تشویق فعالان اقتصادی برای تامین مالی از طریق بازار سرمایه می تواند نقش موثری ایفا کند.

به گزارش بازار، «فرهاد دژپسند» در برنامه رهیافت رادیو اقتصاد ضمن تبریک روز رادیو افزود: رسانه ها به ویژه رسانه ملی و بخش صدا دارای نقشی چندگانه و چند وجهی هستند که می توانند خواسته‌ ها و مطالبات مردم را به حاکمیت منتقل کرده و هم در تبیین محدودیت ها و مقدورات حاکمیت ایفای نقش کنند.

وی با تاکید بر اینکه مقدوریت ها و محدودیت ها به طور جدی موانع تامین مطالبات هستند، اظهارداشت: اگر بدون توجه به محدودیت ها و مقدوریت ها بر حجم مطالبات افزوده شود بجای اینکه که مطالبات نقش انتقال خواسته ها به حکمرانان برای اصلاح امور و ترغیب به جهت گیری در راستای تامین نیازها را داشته باشد تبدیل به غده هایی می شود که کم‌کم منجر به ایجاد اعتراض های اجتماعی خواهد شد.

دژپسند ضمن اشاره به اینکه رادیو رسانه ای فراگیر بوده و به آسانی در دسترس قرار می گیرد، افزود: رادیو در برقراری روابط دو جانبه مردم با حکمرانان نقش موثری داشته و در این حوزه رادیو نمره قابل قبولی دارد.

وی با تاکید بر اینکه با شیوع بیماری کرونا، اعمال تحریم های ظالمانه آمریکا، وضعیت بین المللی اقتصاد و بازار نفت، در حوزه اقتصادی امسال یک سال ویژه بوده و شرایط منحصر به فرد است، گفت: رادیو اقتصاد در ترویج فرهنگ سرمایه گذاری در بازار سرمایه و تشویق فعالان اقتصادی برای تامین مالی از طریق بازار سرمایه می تواند نقش موثری ایفا کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پایان یادآور شد: فضای کسب و کار با کمک دستگاه های اجرایی و فعالان اقتصادی بخش خصوصی باید روان شود که رادیو اقتصاد در تحقق این مهم می تواند نقش آفرین باشد.

کد خبر: ۱۵٬۷۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha