۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۹
۲۳۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی در گلستان تأمین شد
در گفتگو با بازار؛

۲۳۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی در گلستان تأمین شد

گرگان- ملک، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از تأمین ۲۳۰ هکتار زمین در طرح مهضت ملی مسکن در استان خبرداد.

مهدی ملک در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: در طرح نهضت ملی مسکن که از اولویت‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم است تاکنون حدود ۹۰ هزار نفر ثبت نام کرده که از این تعداد ۴۹ هزار و ۶۷۹ نفر تعیین تکلیف شده اند.

طبق مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از این تعداد بالغ بر ۳۵ هزار نفر تاکنون حائز شرایط شده و شرایط احراز سایر متقاضیان هم در دست بررسی است.

وی درباره میزان تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت:‌ در استان گلستان برای سال اول تاکنون بالغ بر ۲۳۰ هکتار زمین در مجموع شهرهای استان تامین شده و پروژه ها در مراحل مختلف آمادسازی زمین، اجرای فونداسیون و اجرای اسکلت هستند.

ملک بیان کرد: از مجموع ۲۳۰ هکتار زمین تامین شده در سال اول، ۱۸۴ هکتار از اراضی متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: امیدواریم با کمک دست اندرکاران امر بتوانیم زمین مورد نیاز در سال دوم را هم تامین و در اختیار دستگاه های متولی ساخت در استان قرار دهیم.

وی در خصوص تامین زمین درشهر کلاله توضیح داد: در ماه گذشته طی یک توافق خوب با بنیاد مستضعفان کشور که به همت استاندار استان انجام شد حدود ۵۸ هکتار از اراضی تحت تملک بنیاد مستضعفان در شهر کلاله برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر در نظر گرفته شد.

ملک افزود: تاکنون در شهر کلاله حدود شش هزار نفر متقاضی در سامانه نام نویسی کرده اند که با اختصاص این زمین و انتقال سند به نام دولت اقدامات خوبی در این شهر آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۷٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha