۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
۶ شهرک صنعتی جدید در چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال‌وبختیاری:

۶ شهرک صنعتی جدید در چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود

شهرکرد- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال‌وبختیاری گفت: شش شهرک صنعتی جدید در چهارمحال و بختیاری در راستای توسعه صنعتی راه اندازی می شود.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری صمت چهارمحال و بختیاری، علی فلاح با اشاره به تصویب چهار طرح بزرگ صنعتی در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به چهارمحال‌ و بختیاری گفت: این طرح‌ها شامل احداث پست برق در شهرک‌های صنعتی، ایجاد مجتمع صنایع دستی، ایجاد شش شهرک صنعتی جدید در کنرک، بروجن دو، محمدآباد شوراب، لردگان و شهرک فناوران فرخشهر و همچنین اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های استان است.

فلاح از بهره‌برداری یک هزار و ۲۵۰ طرح تولیدی در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد و اضافه کرد: این طرح‌ها زمینه اشتغال ۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر را فراهم کرده است.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار و ۹۰۰ طرح تولیدی و صنعتی در این استان در دست احداث است که ۹۰۰ طرح آن دارای پیشرفت بالای ۶۵ درصد است و در صورت همکاری مسئولان و مدیران بانک‌ها برای تکمیل و راه‌اندازی این طرح‌ها، بالاترین رکورد احداث و بهره‌برداری طرح‌های تولیدی و صنعتی در این استان رقم خواهد خورد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان از اختصاص یکصد میلیارد ریال برای حمایت از طرح‌های صنعتی استان در سال جاری خبر داد و افزود: بازگرداندن ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد استان به چرخه تولید از برنامه‌های سال جاری این شرکت است.

کد خبر: ۱۵۷٬۶۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha