۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
وزیر میراث مشکلات گردشگری و صنایع دستی آبادان را احصا کند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

وزیر میراث مشکلات گردشگری و صنایع دستی آبادان را احصا کند

آبادان- نادری، یک فعال صنایع دستی گفت: وزیر میراث فرهنگی، مشکلات گردشگری و صنایع دستی آبادان را احصا کند.

مریم نادری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طبق اخبار منتشر شده رسمی، هفته جاری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به این شهر سفر می‌کند.

وی افزود: ورود «عزت الله ضرغامی»، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به آبادان خبر بسیار خوبی برای فعالان این بخش ها است؛ ما مردم آبادان امید داشتیم منطقه آزاد اروند به همراه خود آبادانی و امکانات برای شهروندان ایجاد کند ولی متاسفانه این شهر ضمن اینکه آباد نشد، هر روز شاهد افزایش مشکلات هستیم.

این فعال صنایع دستی تصریح کرد: شهر آبادان زمینش طلا است و نفت خیز است ولی ریزگردها، آب شرب نامناسب، نبود فضای سبز استاندارد، معابر آسیب دیده و نبود امکانات تفریحی فقط بخشی از مشکلات این شهر محروم است.

نادری، خواستار ایجاد مرکز گردشگری و صنایع دستی شد و گفت: پیشنهاد دارم جایگاهی به نام خانه هنرمندان اعم از صنایع دستی، گردشگری، تئاتر، عکاسی، کتابخانه و امکانات رفاهی ایجاد شود تا از این طریق به جذب گردشگر برای آبادان کمک شود.

این فعال صنایع دستی با اشاره به مشکلات بازارچه صنایع دستی آبادان، بیان کرد: بازارچه صنایع دستی آبادان قبلا در مجاورت بازار مرکزی این شهر قرار داشت که تخریب و مدت دو سال کسب و کارمان تعطیل شد و بعد از گذشت دو سال از سوی شهرداری جایگاهی آماده شد که اکنون با وجود گرمای بالای ۵۰ درجه فاقد کولر است.

نادری تاکید کرد: نبود کولر و سیستم سرمایشی در بازارچه صنایع دستی آبادان سبب شده تا عملا کسب درآمد نداشته باشیم و مسئولان توجهی به رفع این مشکل ندارند که از وزیر میراث درخواست می‌کنم این مشکل را رفع کند.

کد خبر: ۱۵۷٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha