۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
۵۰ درصد اعتبارات بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان غربی ابلاغ شد
معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

۵۰ درصد اعتبارات بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان غربی ابلاغ شد

ارومیه- معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابلاغ و اختصاص ۵۰ درصد از اعتبارات بازسازی مناطق زلزله زده قطور آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، عزیزالله مهدیان ظهر پنج شنبه با حضور در مناطق زلزله زده بخش قطور آذربایجان غربی در جریان روند آواربرداری و بازسازی در این مناطق قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز عملیات بازسازی در منطقه قطور گفت: البته سرمای هوا و به دنبال آن بیماری کرونا، مشکلاتی را در جریان آواربرداری و روند بازسازی این مناطق ایجاد کرده بود که با بهبود نسبی این مشکلات، روند بازسازی در مناطق مختلف زلزله زده آغاز شده است.

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تلاش این مجموعه برای اتمام کار بازسازی در مناطق زلزله زده استان تا پایان فصل کاری خبر داد و گفت: با توجه به سردسیر بودن این منطقه، باید از زمان باقی مانده تا فصل سرما به خوبی استفاده کرد.

مهدیان، میزان خسارت ایجاد شده بر اثر زلزله بخش قطور را بسیار بالا دانسته و گفت: تعداد واحدهای تخریبی منطقه در حدود چهار هزار و ۵۰۰ واحد است که هر چه سریع تر نسبت به بازسازی آن ها اقدام خواهد شد.

وی همچنین از لزوم تعمیر ۷۰۰ واحد در مناطق زلزله زده استان خبر داد و گفت: خوشبختانه ۵۰ درصد از اعتبارات بازسازی منطقه زلزله زده قطور ابلاغ شده است.

مهدیان با اشاره به تصویب ۵۱۳ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات برای بازسازی این مناطق گفت: پیگیری برای ابلاغ و جذب تمامی اعتبارات انجام می شود.

کد خبر: ۱۵٬۷۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha