۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
تصویب الحاق ۸۲ هکتار از اراضی بازارک رباط کریم در راستای قانون جهش تولید مسکن
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد

تصویب الحاق ۸۲ هکتار از اراضی بازارک رباط کریم در راستای قانون جهش تولید مسکن

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تصویب الحاق ۸۲ هکتار از اراضی بازارک واقع در شهرستان رباط کریم در اجرای قانون جهش تولید مسکن در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد.

به گزارش بازار، خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اظهار داشت: شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ خود، با موضوع «الحاق اراضی به مساحت ۸۲ هکتار به محدوده شهر رباط کریم جهت تأمین اراضی مورد نیاز نهضت ملی مسکن» با نظر همه اعضا تصویب و موافقت نموده تا جهت اجرا به دستگاه‌های ذی ربط ابلاغ شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: اراضی ۸۲ هکتاری بازارک در منتهی الیه جنوب شهر رباط کریم واقع گردیده که دراجرای رای کمیسیون ماده ۱۲ موات تشخیص داده شده و سند مالکیت آن بنام دولت جمهوری اسلامی با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن صادر گردیده سپس در راستای نهضت ملی مسکن پس از تایید کارگروه زیربنایی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان جهت تصویب به شورای عالی شهرسازی و معماری ارجاع و با الحاق آن موافقت شد.

محبت خواه در پایان افزود: موضوع الحاق ۸۲ هکتار از اراضی یاد شده جهت ۵۵۰۰ واحد مسکونی با جمعیت پذیری ۱۸۸۶۵ نفر دراجرای قانون جهش تولید مسکن احداث خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۷٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha