۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
مرکز خدمات سرمایه‌گذاری شهرستان دزفول راه‌اندازی می‌شود
سرپرست فرمانداری دزفول در گفتگو با بازار:

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری شهرستان دزفول راه‌اندازی می‌شود

دزفول - سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با تاکید بر اینکه فعالیت اقتصادی در شرایط تحریم بسیار دشوار است، گفت: راه‌اندازی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری شهرستان در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر توجه به تولید برای رفع مشکلات این حوزه در دستور کار است.

امید بن عباس در گفتگو با خبرنگار تحلیل بازار اظهار کرد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری شهرستان دزفول راه‌اندازی می‌شود تا سرمایه گذران سرگردان نشوند و شاهد تسهیل در امور باشیم.

وی با تاکید بر لزوم تسهیل سرمایه‌گذاری در این شهرستان توسط دستگاه‌های اجرایی افزود: باید راه و مسیر برای فعالیت اقتصادی سرمایه‌گذاران در شهرستان دزفول روشن شود تا این سرمایه‌ها به حرکت درآیند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول صادرات را از اولویت‌های اقتصادی کشور برشمرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌ها به طور قطع صادرات تولیدات شهرستان دزفول بویژه محصولات کشاورزی در دستور کار است.

بن عباس اظهارداشت: مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان در بازدیدی میدانی بررسی و راهکارهایی با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی دزفول برای رفع آنها در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: برای تصویب مرز هوایی فرودگاه دزفول جلسات متعددی در استان گرفته و پیگیری شد ولی بدلیل ظرفیت محدود، تاکنون بهره‌مندی لازم از آن صورت نگرفته است.

بن عباس با اشاره به اعمال تحریم‌های سنگین علیه ایران گفت: فعالیت اقتصادی در این شرایط دشوار است لذا باید منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به تولید را برای رفع مشکلات در دستور کار قرار دهیم.

کد خبر: ۱٬۵۷۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha