۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۴
بدهی بانکی و عدم بازار فروش مهم‌ترین مشکل واحدهای راکد استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

بدهی بانکی و عدم بازار فروش مهم‌ترین مشکل واحدهای راکد استان بوشهر

بوشهر- صفوی مدیر کل صمت استان بوشهر گفت: بدهی بانکی و عدم بازار فروش محصولات از مهم‌ترین مشکلات واحدهای راکد استان بوشهر هستند.

مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی و اقتصادی راکد از اولویت‌های مدیران استان در سال جاری است و از تمام پتانسیل موجود برای تحقق این مهم بهره می‌بریم.

وی افزود: بیشتر واحدهای تولیدی در استان مشکل نقدینگی و بدهی بانکی دارند و با پرداخت تسهیلات کم‌بهره با بازپرداخت بلند مدت می‌توانیم تا حدودی به موفقیت برسیم.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: بدهکاری به بانک و فقدان بازار فروش محصولات از اساسی‌ترین عامل رکود واحدهای تولیدی در استان بوشهر هستند و باید راهکاری برای این مهم اندیشیده شود.

صفوی اضافه کرد: جلسات رفع موانع تولید و رونق کسب و کار به طور مکرر برگزار می‌شود و راهکارهای لازم برای بهبود وضعیت واحدها بررسی می‌شود.

وی یادآور شد: سرکشی به واحدهای شهرک صنعتی دشتستان به منظور بررسی واحدهای راکد و معضلات این واحدها انجام شد و حدود ۲۵ واحد راکد شناسایی و تلاش برای فعال‌سازی واحدها آغاز شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر، تیم‌های کارشناسی برای شناسایی واحدهای راکد اعزام شده‌اند و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به شناخت مشکلات و رفع آنها اقدام شود.

کد خبر: ۱۵۷٬۲۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha