۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
کارگران مازندرانی تجلیل می‌شوند/ برپایی جشنواره امتنان
به صورت مجازی؛

کارگران مازندرانی تجلیل می‌شوند/ برپایی جشنواره امتنان

ساری - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به درپیش بودن هفته تجلیل از مقام کارگران، گفت: برنامه‌های این هفته به دلیل شیوع کرونا ویروس به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، کامران اصغری بعدازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در اداره کل کار مازندران به منظور اعلام برنامه های هفته کارگر، برپایی جشنواره ها، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی را از جمله برنامه ها برشمرد و گفت: امسال این برنامه ها به شکل متفاوت تر از سال های قبل و به شیوه مجازی برگزار می شود.

وی با اظهار اینکه کارگران عناصر مهم اجتماعی و فرهنگی در حوزه کار و تولید به شمار می روند، ادامه داد: کارگران در هیچ مقطعی به رغم وجود مشکلات فراوان از کار و تولید دست نکشیدند و برای اعتلای جامعه تلاش کردند.

وی با اشاره به شیوع کرونا ویروس و تعطیلی بسیاری از برنامه‌ها و مراکز اظهار داشت: سلامتی نیروی کار در واحدهای تولیدی امری بسیار مهم به شمار می رود زیرا این قشر در حوزه های مختلف به ویژه در رونق تولید نقشی تاثیرگذار دارند.

اصغری با تاکید براینکه برنامه های هفته کارگر به منظور حفظ سلامت این قشر و در بستر فضای مجازی برگزار می شود، گفت: این برنامه ها با همکاری تشکل های کارگری و کارفرمایی و سایر نهادهای مسئول برگزار می شود.

مدیرکل تعاون مازندران، جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید، مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجدید میثاق با آرمان های شهیدان، دیدار با مسئولان ارشد را از جمله برنامه ها بیان کرد.

هفته کارگر از ۵ تا ۱۱ اردیبهشت نامگذاری شده است.

کد خبر: ۱۵٬۷۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha