۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام در هفته دولت افتتاح می شود
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور:

ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام در هفته دولت افتتاح می شود

ایلام- مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: ساختمان پایانه مسافری فرودگاه شهدای ایلام ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهدای ایلام، حمیدرضا سیدی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ساختمان جدید پایانه مسافربری فرودگاه شهدای ایلام گفت: ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام هفته دولت بهره برداری می‌شود.

وی افزود: توسعه و تجهیز فرودگاه شهدای ایلام، محور توسعه سایر بخش‌های استان نظیر گردشگری، صنایع، حوزه نفت و گاز و درمان است که ما هم برنامه داریم به این فرودگاه توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های ناوبری هوایی ایران از ترمینال در دست احداث فرودگاه ایلام اظهار داشت: پروژه ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام با زیربنای ۶ هزار متر مربع با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

استاندار ایلام نیز در دیدار با مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به اینکه ۶۵ درصد زوار اربعین از مهران به عراق تردد دارند گفت: ایجاد زیرساخت ها برای اجرای پروازهای بین المللی ضرورت دارد و خواستار افزایش پروازهای ایلام به تهران و بالعکس از فرودگاه شهدای ایلام شد.

حسن بهرام نیا تاکید کرد: اربعین امسال در گرم‌ترین ماه سال برگزار می‌شود و با توجه به حجم بالای تردد از مرز مهران، ترمینال فرودگاه شهدای ایلام می‌تواند در صورت بهره برداری به زائران عتبات عالیات خدمات خوبی ارائه دهد.

کد خبر: ۱۵۷٬۲۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha