۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
تزریق ۳۰۰ میلیون دلار دیگر به منابع پشتوانه ای دلار USDD| همچنان مراقب دلار ترون باشید!
آخرین تحولات بازار رمزارزها؛

تزریق ۳۰۰ میلیون دلار دیگر به منابع پشتوانه ای دلار USDD| همچنان مراقب دلار ترون باشید!

«جاستین سان» از تزریق ۳۰۰ میلیون دلار منابع غیر الگوریتمی دیگر و به شکل استیبل کوین USDC به ذخایر پشتوانه دلار ترون یعنی USDD خبر داد.

به گزارش بازار، در پی ادامه روند دیپگ ماندن رمز ارز USDD که دلار دیجیتال شبکه ترون محسوب می شود، این شرکت از تزریق مجدد ۳۰۰ میلیون دلار USDC به عنوان پشتوانه دلار الگوریتمی خود خبر داد تا مجموع ذخایر غیرالگوریتمی USDD به ۲.۸ میلیارد دلار افزایش یابد.

لازم به ذکر است USDD دومین دلار الگوریتمی پس از دلار شبکه ترا است که اوایل سال جاری میلادی راه اندازی شد. علیرغم هشدارهای پیاپی کارشناسان رمز ارزها به جاستین سان، مدیرعامل ترون در خصوص خطرات ناشی از دلارهای الگوریتمی و احتمال بالای به هم خوردن تعادل آنها، سان دو هفته پیش چنین ادعایی را رد کرده و گفت که دلار ترون همواره پایدار بوده و به سرنوشت ترا دچار نخواهد شد.

با اینحال، با دیپگ شدن هفته گذشته این استیبل کوین و ریزش ارزش آن به ۰.۹۷ دلار، ارزش رمز ارز ترون نیز تحت تاثیر آن قرار گرفته و به شدت سقوط کرد؛ موضوعی که منجر به تزریق پول از سوی جاستین سان برای جلوگیری از دیپگ شدن USDD شد.

اما ظاهرا روند دیپگ شدن این استیبل کوین همچنان ادامه داشته و هنوز به برابری ۱:۱ با دلار نرسیده است. هرچند پس از انتشار خبر تزریق ۳۰۰ میلیون دلاری به ذخایر USDD، ارزش ترون بار دیگر افزایش یافته و اکنون بالای محدوده ۰.۰۶ دلار قرار دارد، با اینحال در صورت ادامه یافتن روند دیپگ شدن USDD و ارتباط سازمانی ایجاد شده میان این دو ارز، احتمال ریزش مجدد ترون طی روزهای آتی وجود داشته و بهتر است هواداران ترون روند تحرکات قیمت این دو ارز بومی شبکه ترون را به دقت زیر نظر بگیرند.

کد خبر: ۱۵۷٬۰۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha