۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۵
بهره گیری از واحدهای پیش ساخته در حوادث طبیعی| مجوز استقرار نیازمند تسهیل است
در گفتگو با بازار بیان شد؛

بهره گیری از واحدهای پیش ساخته در حوادث طبیعی| مجوز استقرار نیازمند تسهیل است

گرگان- علاالدین، مدیر تولید شرکت شالوده فولاد آسیا گفت که استفاده از واحدهای پیش ساخته پس از بلایای طبیعی می تواند ضمن بهبود روند امدادرسانی به ارتقای خدمات به آسیب دیدگان منجر شود.

محسن علاالدین در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: همزمان با شرایط جامعه نیاز و مطالبه اهالی شهر و روستا تغییر کرده و مردم به سبک زندگی خود را تغییر داده اند.

مدیر تولید شرکت شالوده فولاد آسیا گفت: در صورت حمایت سازمان ها و تسهیل در صدور مجوز می‌توانیم واحدهای پیش ساخته را در اراضی کوچک زراعی و باغی جانمایی وامکان استفاده از آن برای مردم را فراهم کنیم.

علاالدین ادامه داد: چنین واحدهای پیش ساخته ای به سبب آنکه نیازمند احداث فونداسیون و یا سیمان کاری نیستند، آسیبی کمتری به طبیعت می زنند.

وی بیان کرد:‌ در سال‌های اخیر تخریب واحدهای غیرمجاز در مناطق ییلاقی و روستایی باعث تخریب سیما و چشم اندازهای طبیعی شده که در صورت استفاده از واحدهای پیش ساخته این خسارت ها حذف می شود.

مدیر تولید شرکت شالوده فولاد آسیا افزود: در مواقعی که براثر تهدیدات طبیعی نیاز به تغییر موقعیت یک روستا یا شهر داشته باشیم بهترین گزینه استفاده از واحدهای پیش ساخته است.

علاالدین گفت: واحدهای پیش ساخته بهترین و امن ترین گزینه برای استفاده به عنوان فضای آموزشی در مناطق دورافتاده کشور است.

گفتنی است شرکت شالوده فولاد آسیا یکی از شرکت های عضو کنسرسیوم شالوده بوده که با هدف احداث واحدهای پیشرفته تولید سازه های سبک و سازه های فولادی سنگین با بهره گیری از فناوری روز دنیا در سال ۱۳۹۴ راه اندازی شده است.

این مجموعه از سال ۱۴۰۰ تصمیم به ساخت، ساختمان های پیش ساخته با استفاده از فناوری مدرن با برند «تولوس» کرده است.

کد خبر: ۱۵۷٬۰۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha