۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
توزیع ۲۶۰ هزار بسته معیشتی توسط ستاداجرایی فرمان امام(ره) در همدان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

توزیع ۲۶۰ هزار بسته معیشتی توسط ستاداجرایی فرمان امام(ره) در همدان

همدان - چهاردولی، معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان همدان از توزیع ۲۶۰ هزار بسته معیشتی توسط ستاداجرایی فرمان امام(ره) در همدان خبر داد

علی چهاردولی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲۶۰ هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه بین نیازمندان استان همدان توزیع شده است، افزود: ارزش ریالی این تعداد از بسته‌های معیشتی ۴۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با تاکید بر اینکه کمک‌های مومنانه در قالب تهیه و توزیع بسته معیشتی تا پایان شیوع ویروس کرونا ادامه‌ خواهد داشت، افزود: در مرحله جدید اجرای رزمایش همدلی و احسان پنج هزار بسته معیشتی به ارزش سه میلیارد تومان بین چهار هزار و ۹۰۰ خانوار توزیع شده است.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان همدان اضافه کرد: این اقلام شامل سه بسته ماکارونی، یک قوطی رب، پنج کیلو برنج، یک بسته قند، یک بسته لوبیا، یک بسته عدس و دو بسته سوپ آماده به ارزش ۶۰۰ هزار تومان است.

بسته معیشتی‌های بین اقشار مختلف به ویژه در مناطق کم‌برخوردار استان همدان و حاشیه شهرستان‌ها توزیع شده است

علی چهاردولی با اشاره به همکاری ۳۳۰ گروه جهادی در توزیع این اقلام گفت: بسته معیشتی‌های بین اقشار مختلف به ویژه در مناطق کم‌برخوردار استان همدان و حاشیه شهرستان‌ها توزیع شده است.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان همدان همچنین از توزیع ۲۲۰۰ ثوب پوشاک در بین خانواده‌های نیازمند خبرداد و افزود: این پوشاک بین ۳۷ گروه جهادی هر گروه ۱۵۰ قلم توزیع شده است.

وی عنوان کرد: گروه‌های جهادی می‌توانند از طریق سامانه دنیای احسان عضو شوند و پس از دریافت کدرهگیری بسته‌های معیشتی را دریافت و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع کنند.

چهاردولی در ادامه با بیان اینکه در بحث اشتغالزایی در استان همدان تاکنون حدود دو هزار و ۴۰۰ شغل خرد و خانگی ایجاد شده است، گفت: این مشاغل در ۲۰ رسته شغلی از جمله آرایشگری، سوپرمارکت، سبدبافی، پرورش دام سبک و سنگین و مشاغل خدماتی است.

معاون مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در همدان گفت: مشاغل خرد و خانگی در شهرستان های نهاوند، تویسرکان، ملایر، کبودرآهنگ، تویسرکان و اسدآباد ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان ها حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات چهاردرصدی و برای هر رسته ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان پرداخت شد، ادامه داد: در سال جاری استان همدان زیر طرح اشتغال خرد روستایی بنیاد برکت خواهد رفت.


کد خبر: ۱۵۷٬۰۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha