۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
اجرای روکش آسفالت ۴۴ کیلومتر از جاده‌های استان همدان
مدیرکل راهداری همدان خبر داد:

اجرای روکش آسفالت ۴۴ کیلومتر از جاده‌های استان همدان

همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از اجرای حدود ۴۴ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت محورهای ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش بازار؛ صفر صادقی راد افزود: راهداری همدان با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمرآن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، اقدام به لکه گیری و روکش آسفالت کرده است.

وی افزود: با توجه به ویژگی شاخص توریستی بودن استان همدان روکش آسفالت محورهای شریانی و اصلی می‌تواند نقش مهمی را در بهبود سفر گردشگران و ایمنی کاربران جاده‌ای داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان افزود: استان همدان از استان‌هایی است که به لحاظ شرایط جغرافیایی و گردشگری منطقه و تعدد روستاها، بسیار پر رفت و آمد بوده به همین دلیل ایمن سازی و بهسازی راه‌های ارتباطی و لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های استان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان ب خاطر نشان کرد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم است.

صفر صادقی عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون عملیات لکه گیری وروکش راه‌های شریانی، فرعی و روستایی استان همدان در دست اقدام است و تاکنون حدود ۴۴ کیلومتر از این محورها انجام شده و اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های استان تا پایان فصل کاری قبل از سرد شدن هوا ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۵۷٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha