۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
از سازمان مالیاتی خواستاریم تا دستور رئیس جمهور پیرامون اعتماد بر اصناف اجرایی گردد
نماینده اصناف در سازمان امور مالیاتی:

از سازمان مالیاتی خواستاریم تا دستور رئیس جمهور پیرامون اعتماد بر اصناف اجرایی گردد

نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران گفت: اصناف از اولین روزهای انقلاب همواره در خط مقدم همراه نظام بوده اند و نباید در این شرایط رکود اقتصادی کنونی اعتماد همیشگی به اصناف کم رنگ گردد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، ابراهیم درستی افزود: اصناف در شرایط سخت همواره در کنار دولت بوده و هستند و امروز دولت باید شرایط خاص اقتصادی حاکم بر اصناف را مدنظر قرار دهد.

درستی تاکید کرد: دستور رئیس جمهور درخصوص اعتماد بر اصناف امروز در قالب اطلاعیه ای توسط سازمان امور مالیاتی کشور به ادرات امور مالیاتی ابلاغ گردید و از سازمان امور مالیاتی خواستاریم تا دستور رئیس جمهور به درستی اجرایی گردد و در ادارات مالیاتی صلیقه ای عمل نشود.

وی همچنین در خصوص فرارهای مالیاتی نیز اظهار داشت: در سخنان رئیس جمهور و اطلاعیه سازمان بر لزوم برخورد با فرارهای مالیاتی تاکید گردیده است و انتظار داریم سازمان نیز با جدیت هر چه تمام بر فرارهای مالیاتی متمرکز گردد و با اصناف شناسنامه دار که سالانه مالیات خود را پرداخت مینمایند بر مبنای اعتماد متقابل برخورد نماید.

نماینده اصناف در سازمان امور مالیاتی در خصوص جلسات متعدد پیرامون تعدیل ضرایب مالیاتی با سازمان امور مالیاتی گفت: جلسات متعددی در این خصوص با رئیس و معاونین سازمان برگزار گردید و موفق به تعدیل ضرایب بخشی از صنوف تا به امروز شدیم و در خصوص تعدیل ضرایب سایر صنوف نیز تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: تعدیل ضرایب مالیاتی خواسته به حق اصناف کشور میباشد و سازمان امور مالیاتی باید مبنای تعیین ضرایب صنوف برای عملکرد سال ۱۴۰۰ را رکود کسب و کار ناشی از دوسال کرونا و افزایش بی سابقه تورم در قیمت کالاها و خدمات قرار دهد.

کد خبر: ۱۵۶٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha