۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
قطعی برق مشکلات عدیده‌ای برای کشاورزان استان سمنان ایجاد می‌کند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

قطعی برق مشکلات عدیده‌ای برای کشاورزان استان سمنان ایجاد می‌کند

سمنان- جمعه‌ای، رئیس اتاق بازرگانی سمنان با بیان اینکه قطعی برق خسارات قابل توجهی را به کشاورزان استان وارد کرده است، گفت: این امر مشکلات زیادی را در فصل برداشت به همراه خواهد داشت.

علی اصغر جمعه‌ای در گفتگو با خبرنگار بازار، در حاشیه نشست شورای گفتگوی بین بخش خصوصی و دولت استان سمنان با اشاره به مباحثی که در این نشست مطرح شد، تاکید کرد: حمایت از کشاورزان و تولید گران یکی از دغدغه های اصلی مدیران اقتصادی استان است.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه هیئت وزیران برق چاه های کشاورزی پنج ساعت در روز قطع می شود، تاکید کرد: این قطعی با هدفکمک به کاهش مصرف صورت می گیرد.

رئیس اتاق سمنان با بیان اینکه گزارش کمیسیون کشاورزی اتاق سمنان نشان می دهد که قطعی برق مشکلات زیادی را در فصل برداشت به همراه داشته و خواهد داشت، گفت: پیشنهاد می شود می شود تا با هدف جلوگیری از ضرر و بروز مشکلات برای کشاورزان، تعاملات لازم بین این قشر و ادارات مرتبط به خصوص توزیع برق صورت گیرد.

جمعه ای با بیان اینکه قطعی مشکلات عدیده ای برای کشاورزان استان سمنان ایجاد می کند، تاکید داشت: با تعامل می توان مشکلات کشاورزان و تولیدگران استان را کاهش داد.

وی با بیان اینکه شورای گفتگوی بین بخش دولتی و خصوصی با هدف رفع مشکلات تولید و سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده است، گفت: دستگاه های عضو باید پیشنهادات خود را به شورا ارائه تا به آنها رسیدگی شود.

کد خبر: ۱۵۶٬۹۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha