۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
دولت در خصوص تسهیلات اعطایی به مردم شفاف سازی کند
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

دولت در خصوص تسهیلات اعطایی به مردم شفاف سازی کند

حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: متأسفانه بر خلاف وعده دولت در خصوص ارائه تسهیلات به مردم، از کسی نشنیده ایم، فقره ای از این تسهیلات را دریافت کرده باشد و اگر دولت مدعی پرداخت تسهیلات است باید شفاف سازی کند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص ارائه تسهیلات وعده داده شده دولت به مردم گفت: در نطقی که روز سه شنبه در مجلس داشتم از دولت خواستار شفافیت در این موضوعات شدم. همچنین دولت باید در خصوص روش های توزیع مبالغ، اصلاحاتی انجام دهد تا توزیع تسهیلات عادلانه و به دست کسی که نیاز دارد، برسد.

وی اشاره کرد: کرونا در ایام عید رخ داد و این مسئله سبب گسستگی و بر هم خوردن مبادلات اقتصادی بین زنجیره های تولیدی و خدماتی در کشور شد و به همین دلیل همه اراده ها و امکانات باید بسیج شود تا این وضعیت به وجود آمده برای واحدهای تولیدی و خدماتی رفع شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به پیشنهاد خود به رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا اشاره و بیان کرد: پیشنهاد می شود شعبی از شورای حل اختلاف و یا محاکم قضایی اختصاص داده شود و با دعوت از دو طرف فعال اقتصادی و همچنین کارشناسان قضایی، دعواهای احتمالی بین افراد که در این شرایط امکان رخ دادن آن بیشتر است، قضاوت و داوری شود.

وی درباره تسهیلات دولت به افراد آسیب دیده از کرونا تصریح کرد: متأسفانه بر خلاف وعده دولت در خصوص ارائه تسهیلات به مردم، از کسی نشنیده ایم، فقره ای از این تسهیلات را پرداخت کرده باشد و اگر دولت مدعی پرداخت تسهیلات است باید شفاف سازی کند تا همه در جریان آن باشند.

حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه با وجود چندین بار آزمون و خطا در شناسایی افراد، باز هم برای انجام امور روش های جدید ارائه می شود که مردم را با مشکل مواجه می کند، عنوان کرد: باید تصمیم های بلند مدت برای این مسئله گرفته شود چون با تصمیمات مقطعی، مردم دچار چالش می شوند. دلیل این موضوع آن است که برخی از مدیران قصد ندارند ضعف هایی که دارند را شفاف سازی کنند.

کد خبر: ۱۵٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha