۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
احتمال ریزش بیشتر قیمت توکن شیبا | ۸۰ درصد سرمایه گذاران در محدوده ضرر قرار دارند
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش بیشتر قیمت توکن شیبا | ۸۰ درصد سرمایه گذاران در محدوده ضرر قرار دارند

در حالی که بیش از ۸۰ درصد از خریداران توکن شیبا اینو در محدوده ضرر قرار دارند، امکان ریزش بیشتر قیمت همچنان بالاست.

به گزارش بازار، اگر از طرفداران رمزارز شیبا هستید باید بدانید که قیمت این رمز ارز همچنان در روند نزولی به سر برده و بهتر است برای خرید حتی در صورت اصلاح موقت قیمت ها عجله نکنید.

قیمت شیبا اینو همچنان در شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده فروش بیش از حد قرار دارد. قیمت توکن شیبا اینو در حال حاضر روی ۰.۰۰۰۰۰۸۱۰ دلار معامله می‌شود که فقط ۲۰ درصد بالاتر از پایین‌ترین حد خود در ۲۱ اوت بوده و خرس‌های بازار یک کندل نزولی در نمودار قیمت ۴ روزه ایجاد کرده‌اند.

احتمال ریزش بیشتر قیمت توکن شیبا | ۸۰ درصد سرمایه گذاران در محدوده ضرر قرار دارند

با اینحال، گاوها هنوز یک واکنش قدرتمند نشان نداده و کندل بلاتکلیفی در هفته سوم محدوده معاملات ژوئن ادامه دارد. البته این رخداد عجیب نبوده و گزارش اخیر داده های بلاکچینی که توسط تحلیلگر بلاک چین @intotheblock منتشر شد، نشان دهنده این موضوع است که بیش از ۸۰ درصد از سرمایه گذاران این رمز ارز در محدوده ضرر عمیق قرار داشته و هیچ سودی از سرمایه گذاری خود نداشته اند. اگر شرایط بازار به شکل فعلی تداوم داشته باشد، احتمالاً با ریزش و اصلاح بیشتر بازار مواجه خواهیم شد.

در حال حاضر،قیمت شیبا اینو تنها ۴۵ درصد بالاتر از پایین ترین سطح تاریخ در ۰.۰۰۰۰۰۴۲۹ دلار قرار دارد. با این حال، شرایط بازار می تواند به نفع بازار ارزهای دیجیتال تغییر کند.

بی اعتباری روند نزولی، تنها به شرط حرکت به بالای ۰.۰۰۰۰۱۰۸۰ دلار خواهد بود. اگر حرکت قیمت به سمت بالای محدوده یاد شده انجام شود، شیبا می تواند قیمت را تا ۰.۰۰۰۰۱۷۰۰ دلار افزایش داده و در نتیجه افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به قیمت فعلی بازار را به همراه داشته باشد.

کد خبر: ۱۵۶٬۹۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha