۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
۲۶ گواهی پایان‌کار در شهرک‌های صنعتی استان سمنان صادر شد
معاون شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

۲۶ گواهی پایان‌کار در شهرک‌های صنعتی استان سمنان صادر شد

سمنان- درویش پروری، معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۲۶ گواهی پایان کار برای واحدهای شهرک‌های صنعتی استان صادر شد.

محمد درویش پروری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۲۶ فقره مجوز گواهی پایان کار در شهرک‌های صنعتی استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ صادر شد، ابراز کرد: این گواهی ها برای شش و نیم هکتار از اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان سمنان صادر شد

وی بیان کرد: صدور گواهی پایان کار در مدت مشابه سال گذشته ۹ فقره بود و مقایسه آمارها حاکی از افزایش ۱۸۹ درصدی از لحاظ فقره در ۲ ماه سال ۱۴۰۱ دارد.

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: از ابتدای فروردین تا پایان اردیبهشت امسال، ۳۳ فقره جواز احداث ساختمان برای حدود ۱۲ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد.

درویش پروری بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان دارای ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌ برداری و هفت هزار و ۵۷۱ هکتار اراضی در اختیار است و نیز اکنون با سه هزار و ۲۹۷ قرارداد منعقده به گستره یک هزار و ۹۴۹ هکتار و بهره ‌برداری از یک هزار و ۳۰۴ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۴۳ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال، زمینه اشتغال آفرینی ۳۰ هزار و ۷۴۱ نفر را در این استان فراهم نموده است.

کد خبر: ۱۵۶٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha