۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
بهترین زمان ورود به بازار کریپتو چه موقع است؟| روی کدام پروژه سرمایه گذاری کنیم؟
مدیرعامل صرافی بیتمکس پاسخ داد؛

بهترین زمان ورود به بازار کریپتو چه موقع است؟| روی کدام پروژه سرمایه گذاری کنیم؟

مدیرعامل سابق صرافی بزرگ و مشهور «بیتمکس» معتقد است اکنون بهترین زمان برای برنامه ریزی جهت کسب سود در فصل بعدی رونق بازار است.

به گزارش بازار، علیرغم ریزش دو هفته اخیر بازار ارزهای دیجیتال، «آرتور هایس» مدیرعامل سابق صرافی بزرگ و مشهور «بیتمکس» طی سخنانی گفت که اکنون بهترین زمان برای برنامه ریزی جهت کسب سود در فصل بعدی رونق بازار است.

هایس ضمن تاکید بر اینکه بازار خرسی کنونی بین ۶ تا ۱۲ ماه دیگر ادامه خواهد داشت، گفت که در این دوره ما فرصت داریم تا برنامه ریزی خود برای فصل بعدی رونق بازار را انجام دهیم.

وی همچنین قیمت های بازار فعلی را فرصت بسیاری مناسبی جهت سرمایه گذاری دانسته و گفت که این قیمت ها بسیار پایین تر از قیمت های نقطه اوج ارزهای دیجیتال بوده و در عین حال برای خرید نباید عجله کرد؛ چراکه اوج جریان فروش ارزها هنوز تمام نشده است.

هایس در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص چگونگی خرید و انتخاب رمز ارز مناسب در بازار فعلی، به پتانسیل بالای پروژه های دیفای اشاره کرد و گفت که بسیاری از این پروژه ها را اکنون می توان با قیمت بسیار پایین تر از دوران اوج و و رونق بازار خرید و به نوعی در معرض حراج قرار دارند.

وی در عین حال نسبت به خریدهای هیجانی هشدار داده و گفت که ممکن است بسیاری از این پروژه ها تا ۵۰ درصد دیگر کاهش قیمت را تجربه کنند.

این متخصص بازار ارزهای دیجیتال در عین حال با اشاره به افزایش نرخ بهره بانکی در آمریکا، اروپا و انگلیس تاکید کرد که بهترین زمان ورود به بازار ارزهای دیجیتال، پیش از پایان یافتن مراحل افزایش نرخ بهره بانکی است و هر زمان این افزایش نرخ متوقف شود، می توان انتظار داشت که جریان سرمایه به سمت دارایی های ریسک پذیر سرازیر شود.

کد خبر: ۱۵۶٬۹۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha