۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
مجیک ۴ پرو؛ جدیدترین محصول شرکت آنر با قابلیت عکاسی و فیلم برداری حرفه ای!
آخرین تحولات دنیای فناوری؛

مجیک ۴ پرو؛ جدیدترین محصول شرکت آنر با قابلیت عکاسی و فیلم برداری حرفه ای!

شرکت آنر از محصول جدید خود یعنی گوشی «آنر ۴ مجیک پرو» خبر داد که گفته می شود پرچمدار جدید و کامل ترین وسیله عکاسی و فیلم برداری حرفه ای این شرکت چینی محسوب می شود.

به گزارش بازار، شرکت آنر از محصول جدید خود یعنی گوشی «آنر ۴ مجیک پرو» خبر داد که گفته می شود پرچمدار جدید این شرکت چینی است.

این مدل جدید آنر البته هم به لحاظ مشخصات فنی و هم طراحی ظاهری تفاوت های نسبتا زیادی با مدل های قبلی تولید این شرکت دارد که بزرگترین آن، بازگشت گوگل پلی به این شرکت زیر مجموعه هوآوی است که سال ها از داشتن آن محروم شده بود.

بزرگترین شاخصه این گوشی جدید آنر، قرار داده شدن قابلیت های ویژه تماشای فیلم مانند نرم افزار Magic-Log Movie Master و AI Film Effects است که هر دو از فناوری هوش مصنوعی برای به ارمغان آوردن تجربه ای جدید از تماشای فیلم برای کاربران خود استفاده می کنند.

این محصول جدید آنر همچنین قابلیت نمایش فیلم های ۴K و ضبط ویدئوهای ۴K با سرعت چشمگیر ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد که تمامی اینها، از ویژگی های جذاب برای دوست داران فیلم و عکس محسوب می شود.

اما اگر فراتر از تماشای فیلم، استعداد نهفته ای در زمینه تولید فیلم نیز دارید، بهتر است بدانید آنر به تازگی از امضای قرارداد همکاری بلند مدت با «مدرسه فیلم سازی ریندنس» امضا کرده که کاربران گوشی های این برند چینی می توانند با استفاده از گوشی های خود اقدام به ساخت فیلم و کلیپ نموده و با استفاده از نرم افزار اختصاصی تعبیه شده بر روی آن، این کلیپ ها را برای بررسی به این مدرسه ارسال نمایید.

دوربین های اصلی تعبیه شده بر روی این گوشی شامل سه دوربین با قدرت ۵۰ ، ۵۰ و ۶۴ مگاپیکسل که تمامی آنها از قدرت ثبت تصاویر بسیار بالا برخوردار بوده و به ادعای آنر، می توانند به عنوان یک دوربین حرفه ای برای عکاسی مورد استفاده قرار گیرند.

همچنین باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی نیز می تواند نیاز شما برای عکاسی های روزمره در یک پیک نیک یا فر را بدون نگرانی از تمام شدن زودهنگام شارژ باتری فراهم کند.

کد خبر: ۱۵۶٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha