۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۴
افزایش ۵۲ هزار متر مکعبی ظرفیت تولید آب در استان بوشهر تا پاییز امسال
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

افزایش ۵۲ هزار متر مکعبی ظرفیت تولید آب در استان بوشهر تا پاییز امسال

بوشهر- رستمیان معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از افزایش ۵۲ هزار متر مکعبی ظرفیت تولید آب در استان بوشهر تا پاییز امسال خبر داد.

محمد هادی رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به محدودیت منابع آبی استان بوشهر و بدلیل خشکسالی‌های پیاپی و کمبود منابع زیرزمینی و کاهش ذخایر آب استان‌های همجوار، پیش‌بینی تابستان سختی را داریم.

وی افزود: البته تمام توان و ظرفیت موجود را برای تامین آب شرب مردم در شهرها و روستاهای مختلف استان به کار می‌بندیم تا مردم بدون مشکل حادی از آب بهره‌مند شوند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اکنون در بندر بوشهر ۲ پروژه مهم آب‌شیرین کن با ظرفیت ۳۵ هزار متر مکعب و ۱۷ هزار متر مکعب در دست اجراست که تکمیل این پروژه‌ها، گامی در رفع مشکلات است.

رستمیان از افزایش ۵۲ هزار متر مکعبی ظرفیت تولید آب استان بوشهر تا پاییز امسال خبر داد و تصریح کرد: تاکنون ۱۰ هزار متر مکعب از آب‌شیرین کن ۱۷ هزار متر مکعبی وارد مدار شده و ۷ هزار متر مکعب نیز تا پایان تابستان محقق می‌شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: همچنین بخشی از آب شیرین کن ۳۵ هزار متر مکعبی تا پایان تابستان و بخشی نیز تا پایان پاییز وارد مدار می‌شود و امسال بالغ بر ۵۲ هزار متر مکعب از طریق این ۲ آب‌شیرین کن افزوده می‌شود.

رستمیان یادآور شد: در حال حاضر چند پروژه آب‌شیرین کن در شهرهای مختلف استان اجرایی و عملیاتی شده و تکمیل آنها اولویت مدیریت استان است.

کد خبر: ۱۵۶٬۷۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha