۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
تصویب بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای استان اصفهان
معاون اجرایی رئیس جمهور خبر داد؛

تصویب بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای استان اصفهان

اصفهان - مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور از تصویب بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار بیست و پنجمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان امروز پنج شنبه انجام و در حاشیه این سفر سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور ضمن بازدید از شرکت پیشرو دیزل اصفهان در سخنانی اظهار داشت: این شرکت برای طرح توسعه خود اعتبار لازم دارم که امیدواریم با تحقق آن این موضوع به زودی محقق شود.

وی یکی از مهمترین مشکلات شهرها کشور را آلودگی هوا دانست و ابراز دانست: بخشی از این آلودگی به دلیل فرسودگی وسایل نقلیه عمومی به خصوص ناوگان حمل و نقل شهری است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه تامین اتوبوس یکی از نیازهای اصلی شهرداری ها است، تصریح کرد: با مساعدت وزارت کشور امیدواریم اعتبارات و تسهیلات لازم برای این منظور تامین شود.

رفع مشکلات حمل و نقل شهری
وی با اشاره به اینکه این موضوع در قانون هم پیش بینی شده است، گفت: امیدواریم با خرید اتوبوس های شهری بخش زیادی از مشکلات حمل و نقل و همچنین آلودگی هوای شهرهای کشور حل شود.

مرتضوی با بیان اینکه شرکت های خودرو سازی هم لازم است اهتمام جدی در ارتقای شاخص های ایمنی و کیفیتی خودروها داشته باشند، افزود: این شرکت ها باید با احصا دانش روز یک بازار رقابتی برای خود ایجاد کنند.

مرتضوی با اشاره به تصویب بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به استان اصفهان افزود: افراد حقیقی و حقوقی متقاضی دریافت این تسهیلات نیابد مشکلی در بانک ها و یا بدهی داشته باشند.

رفع مشکلات زمینه رونق تولید
وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت بر مرتفع کردن مشکلات مالی و اداری شرکت های تولیدی است، خاطرنشان کرد: کارگروه رفع موانع تولید در هر شهرستان به این منظور ایجاد شده است تا با رفع مشکلات زمینه رونق تولید را فراهم آورد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی هم باید در ایجاد یک بازار رقابتی سالم و باکیفیت کوشا باشند، تاکید کرد: با همدلی و یکدلی بین مصرف کننده و تولید کننده می توان امید داشت که شرایط اقتصادی کشور به زودی مطلوب شود.

کد خبر: ۱۵۶٬۷۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha