۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی برگزار می شود
با حضور هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی برگزار می شود

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته با حضور هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از فردا صبح ۲۷ خرداد ماه آغاز به کار می کند.

بازار؛ گروه ایران: بیست‌ و ‌نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌ آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود) از فردا صبح ۲۷ خرداد ماه با حضور شرکت نواندیشان کشت و صنعت تدبیر از هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین ‌المللی تهران آغاز به کار می کند.

غرفه شرکت نواندیشان کشت و صنعت تدبیر در سالن ۴۴ یک قرار دارد و آماده میزبانی از علاقه مندان است. این شرکت از سال ۱۳۹۳ به عنوان هلدینگ تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی گروه توسعه اقتصادی تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تاسیس شده است.

این هلدینگ در چهار چوب اقتصاد مقاومتی و با هدف کمک به تأمین امنیت غذایی، اشتغال‌ زایی و سرمایه‌ گذاری در مناطق محروم کشور در بخش‌ های تولیدات گیاهی، دامی و صنایع غذایی با رویکرد دانش ‌بنیان و ارایه ‌ی راه‌ حل ‌های کلیدی در حل مشکلات اقتصاد کشاورزی و امنیت غذایی با چشم‌ انداز فعالیت می کند.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه که در فضایی به مساحت بیش از ۷۵ هزار متر مربع و در بیش از ۱۶ سالن و فضای باز برگزار می شود، بیش از ۵۷۰ شرکت داخلی و ۹۵ شرکت خارجی حضور دارند و تازه ترین تولیدات، صنایع، تجهیزات و ماشین آلات خود را در معرض دید فعالان این صنعت و سایر علاقه مندان قرار می دهند.

شایان ذکر است امسال در نمایشگاه بین ‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی ۱۷ کشور از جمله اسپانیا، اتریش، امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، برزیل، بلاروس، بلژیک، ترکیه، تونس، دانمارک، روسیه، سوییس، عمان، سوریه، فرانسه، هلند و هند حضور یافته اند.

همچنین در این رویداد نمایشگاهی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های فعال در حوزه صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته نیز حضور یافته اند.

گفتنی است نمایشگاه مذکور از جمعه ۲۷ تا ۳۰ خرداد ماه هر روز از ساعت ۹ الی ۱۶ عصر در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

کد خبر: ۱۵۶٬۷۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha