۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
قیمت دوج کوین می تواند تا ۸۱ درصد افزایش یابد| لزوم بررسی سیگنال با احتیاط کافی
تحلیل بازار رمزارزها؛

قیمت دوج کوین می تواند تا ۸۱ درصد افزایش یابد| لزوم بررسی سیگنال با احتیاط کافی

اندیکاتور MRI برای نخستین بار از سال ۲۰۲۱ به این سو، برای قیمت دوج کوین سبز شده و سیگنال خرید می دهد که در صورت محقق شدن این سیگنال، می توان انتظار افزایش قیمت ۸۱ درصدی را برای دوج داشت.

به گزارش بازار، با حفظ موقت حمایت بیت کوین روی حدوده ۲۰ هزار دلار و همچنین تصویب افزایش نرخ بهره بانکی ۰.۷۵ درصدی توسط بانک مرکزی آمریکا، بازار ارزهای دیجیتال پس از چند روز ریزش بی وقفه، موفق به سبز رنگ کردن جدول قیمت ها در روز پنجشنبه شد.

در همین راستا، قیمت دوج کوین نیز مانند بسیاری از ارزهای بازار کمی بهبود یافت. این رمزارز از ماه می ۲۰۲۱ چندین سطح حمایت را به مقاومت تبدیل کرده و می توان با اطمینان گفت که در بازه زمانی مذکور، عملکرد خوبی نداشته است. به نظر می‌رسد که سقوط اخیر قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال نیز بیشترین آسیب ها را برای توکن DOGE به همراه داشته است. علیرغم دورنمای تیره بازارهای ارزهای دیجیتال، شاخص های فنی به افزایش بالقوه قیمت دوج کوین اشاره دارد.

افزودن کمی چاشنی خوش‌بینی به این چشم‌انداز بازگشت مجدد دوج کوین ناشی از راه‌اندازی شبکه آزمایشی دوج چین (Dogechain ) در ۱۵ ژوئن است. شبکه آزمایشی جدید بر روی Polygon Edge ساخته شده و یک شبکه بلاک چین جدید را توسعه‌دهندگان دوج کوین ارائه می‌کند و این در حالیست که شبکه جدید، سازگاری کامل با قراردادها و تراکنش‌های هوشمند اتریوم را فراهم خواهد کرد.

دوج چین از مکانیسم اجماع استانبول بیزانس (IBFT) و بر مبنای اثبات سهام (PoS) استفاده خواهد کرد.

کارشناسان بازار کریپتو امیدوارند این بازسازی بتواند به دوج کوین و ارزش بازار آن که از زمان ظهور شیبا اینو، قاتل دوج کوین، مسکوت و بی حرکت باقی مانده، روح تازه ببخشد.

آماده شدن دوج کوین برای بازگشت به روند صعودی

قیمت دوج کوین می تواند تا ۸۱ درصد افزایش یابد| لزوم بررسی سیگنال با احتیاط کافی


قیمت دوج کوین تاکنون سه اوج پایین‌تر و به سمت روند نزولی ایجاد کرده که می‌توان آنها را با استفاده از یک خط روند به یکدیگر متصل کرد. انجام این کار نشان می دهد که هر گونه تلاش برای بازیابی در طول سقوط ۹۳٪ توسط این خط روند، چکش خورده است.

در نتیجه، دوج ناحیه حمایت ۰.۰۷۰ تا ۰.۰۸۷ دلار را شکسته و آن را به یک مقاومت تبدیل کرده است. جالب اینجاست که قیمت دوج کوین اکنون نزدیک به آزمایش مجدد حمایت حیاتی ۰.۰۴۸ دلاری بود که با ورود خریداران به بازار، این سناریو شکست خورد.

در حالی که چشم انداز کلی بازار همچنان در یک سوگیری نزولی قرار دارد، به نظر می رسد شاخص معکوس حرکت (MRI) زنده شده و به معکوس شدن بالقوه روند حرکت قیمت دوج اشاره دارد. سیگنال خرید سبز رنگ "یک" در نمودار هفتگی توسط MRI، افزایش یک به چهار کندل استیک را برای دوج کوین پیش بینی می کند.

با اینحال، سیگنال های برآمده از این اندیکاتور چندان هم دقیق نبوده و ضریب خطای آن بالاست.

ولی در بازه های زمانی میان مدت و یا بلندمدت می توان روی سیگنال های این اندیکاتور حساب کرد. آخرین باری که اندیکاتور MRI سیگنال خرید سبز رنگ «یک» را به نمایش گذاشت، قیمت دوج کوین طی دو ماه یا بیشتر، ۴۴۵ درصد افزایش یافت.

بنابراین، سرمایه گذاران می توانند با احتیاط، نسبت به این سیگنال خرید برای قیمت دوج کوین خوشبین باشند. اگر این سیگنال اینبار هم درست عمل کند، قیمت دوج کوین می تواند تا ۸۱٪ افزایش یافته و به ۰.۱۰۹ دلار برسد.

کد خبر: ۱۵۶٬۶۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha