۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
زمینه اشتغال ۷۰ هزار نفر در حوزه اصناف اردبیل وجود دارد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

زمینه اشتغال ۷۰ هزار نفر در حوزه اصناف اردبیل وجود دارد

اردبیل_ رئیس اتاق اصناف اردبیل گفت: آمادگی داریم برای ۷۰ هزار بیکار استان اردبیل فرصت اشتغال ایجاد کنیم.

مسعود ناصری راد در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به فعالیت ۵۱ هزار واحد صنفی در استان خاطرنشان کرد: با تعطیلی اداری تعاون، کار و رفاه اجتماعی ما آمادگی داریم برای ۷۰ هزار بیکار استان فرصت اشتغال ایجاد کنیم.

ناصری اصلاح قوانین دست و پا گیر کار و بیمه را ضروری اعلام کرد و ادامه داد: پرداخت مالیات برای اصناف اردبیل هم ردیف با اصناف تهران در نظر گرفته شده در حالی که این نگاه عادلانه به نظر نمی‌رسد.

وی اضافه کرد: استان اردبیل در ردیف استان‌های محروم کشور است و فعالان اقتصادی و اصناف در این استان از منابع درآمدی متوسط و رو به پایین برخوردار هستند که امیدواریم در مالیات‌ستانی نیز شرایط اقتصادی و درآمدی استان مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اتاق اصناف اردبیل بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز همکاران ما در اصناف گله‌مند برخی از قوانین سفت و سخت هستند و به نظر می‌رسد اصناف منصف استان اردبیل باید در بخش مالیات و بیمه بیش از گذشته مورد حمایت قرار گرفته و مالیات مربوط به تراکنش در سال گذشته نادیده گرفته شود.

ناصری گفت: انتظار داریم تا اختیارات بیشتری به استان‌ها در بخشودگی جرایم داده شود چرا که در ۲ سال ایام کرونایی اصناف ما بیشترین ضربه را متحمل شدند و حتی در سرعین هتل‌داران و صاحبان رستوران دچار انباشت ضرر و زیان شدند.

کد خبر: ۱۵۶٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha