۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
نقش اصفهان در توسعه اقتصادی کشور انکارنشدنی است|عزم دولت در تامین امنیت غذایی
وزیر جهاد کشاورزی:

نقش اصفهان در توسعه اقتصادی کشور انکارنشدنی است|عزم دولت در تامین امنیت غذایی

اصفهان - ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی گفت: استان اصفهان یکی از قطب های صنعتی و اقتصادی در سطح کشور است که نقش آن در توسعه اقتصادی کشور انکار ناشدنی است.

به گزارش خبرنگار بازار سیدجواد ساداتی نژاد عصر چهارشنبه در حاشیه سفر به کاشان در دیدار با حجت الاسلام سیدسعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان اصفهان اظهار داشت: این استان یکی از قطب های صنعتی و اقتصادی در سطح کشور است که نقش آن در توسعه اقتصادی کشور انکار نشدنی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه های وزارت جهاد کشاورزی تامین امنیت غذایی مردم است، ابراز داشت: خوشبختانه ایران نسبت به کشورهای دیگر به خصوص کشورهای منطقه در شرایط متعادل تری از این نظر قرار دارد.

تغییر سیاست کشورها
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به وقایع رخ داده در جهان گفت: متاسفانه قیمت مواد غذایی در سطح جهان به شدت رشد پیدا کرده و این باعث شده است که سیاست بسیاری از کشورها در این زمینه تغییر کند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از این کشورها صادرات مواد غذایی را ممنوع یا محدود کرده اند، خاطرنشان کرد: جنگ روسیه و اوکراین این شرایط را تشدید کرده است.

عزم دولت در تامین امنیت غذایی
ساداتی نژاد با اشاره به عزم دولت در تامین امنیت غذایی مردم گفت: قرارگاهی به این منظور در وزارت جهاد کشاورزی تاسیس شده است تا شرایط را به این منظور تسهیل ببخشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین ارکان تامین امنیت غذایی برای مردم تولیدکنندگان هستند، افزود: امیدواریم مردم به عنوان مصرف کننده و تولیدکنندگان مواد غذایی با وحدت و انسجام خود شرایط مطلوبی را در کشور فراهم آورند تا دغدغه های مردم در این زمینه از بین برود.

کد خبر: ۱۵۶٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha