۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
چین: شرکت تتر دلارهای خود را به حراج گذاشت| تتر: دروغ است!
ادامه فضای متشنج در بازار ارزهای دیجیتال؛

چین: شرکت تتر دلارهای خود را به حراج گذاشت| تتر: دروغ است!

در پی انتشار خبر فروش دلارهای شرکت تتر با تخفیف ویژه توسط این شرکت، تتر با انتشار بیانیه ای رسمی این خبر را جعلی و شایعه دانست.

به گزارش بازار، با ادامه شدت گرفتن فضای متشنج و ریزش های سنگین ارزهای دیجیتال که منجر به افزایش بی اعتمادی روزافزون سرمایه گذاران به تمامی بازار رمزارزها شده، نشریات چین خبری مبنی بر فروش دلارهای شرکت تتر توسط این شرکت با تخفیف ویژه به خریداران خبر داد.

در پی انتشار این خبر، شرکت تتر با صدور بیانیه ای، چنین موضوعی را از اساس رد کرد و آن را شایعه ای دروغین خواند.

شرکت تتر در بیانیه خود آورده است: این شایعات کاملاً نادرست بوده و احتمالاً برای ایجاد وحشت بیشتر به منظور کسب سود بیشتر از بازاری که قبلاً تحت فشار قرار گرفته، منتشر می شود... این گونه تلاش ها برای دستکاری قیمت های بازار را محکوم می کنیم.

تتر همچنین ورشکستگی دو شرکت بزرگ سرمایه گذاری و وام دهی رمزارزی سلسیوس و ۳AC را بی ارتباط با دارایی های خود دانسته و اعلام کرد که هیچ رابطه سازمانی با این دو شرکت ندارد.

تتر بار دیگر تاکید کرده که لگاریتم تعادل تتر و دلار با نسبت ۱:۱ کاملا برقرار بوده و هیچ تغییری در ارزش دلار این شرکت ایجاد نشده است.

لازم به ذکر است، در پی فروپاشی تقریبی ترا و رمزارزهای بومی آن و همچنین بسته شدن تراکنش های شبکه سلسیوس، امروز نیز شرکت سرمایه گذاری رمز ارزی «تری اروز» با نام اختصاری تجاری ۳AC نیز از لیکوئید شدن گسترده سرمایه گذاران بزرگترین صندوق سپرده گذاری اتریومی خود به نام لیدو طی یک هفته گذشته خبر داد.

شرکت ۳AC یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین شرکت های سرمایه گذاری رمزارزی در جهان به حساب می آید که از زمان فروپاشی شبکه ترا در ماه می به شدت مورد بی اعتمادی سرمایه گذاران قرار گرفته است.

همچنین بسته شدن تراکنش های شرکت مشابه ۳AC یعنی سلسیوس در روز دوشنبه نیز موجب ایجاد ترس بیشتر در میان سرمایه گذاران، ایجاد مشکلات جدی و برداشت های زیاد رمزارزهای سپرده شده سرمایه گذاران قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۵۶٬۶۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha