۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان به فیبر نوری مجهز می‌شوند

شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان به فیبر نوری مجهز می‌شوند

زاهدان - مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: براساس توافق انجام شده با شرکت مخابرات تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به فیبر نوری در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان، علیرضا راشکی اظهار داشت: تکمیل زیرساخت‌های مخابراتی شهرک ها و نواحی صنعتی استان در نشست تیم فنی این شرکت با مدیرعامل شرکت مخابرات استان مورد تفاهم قرار گرفت و مقرر شد هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکلات مخابراتی این شهرک ها و نواحی اقدام لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه در این نشست مقرر شد نسبت به امضای سه قرار داد اقدام شود، افزود: در این تفاهم‌نامه مقرر شد تکمیل زیرساخت های مخابراتی نواحی صنعتی پسابندر، نگور و شهرک صنعتی چابهار پیش بینی و در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات مخابراتی شهرک ها و نواحی مذکور اقدام لازم انجام شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر این تجهیز این شهرک ها و نواحی صنعتی به فیبر نوری نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: شهرک های صنعتی رامشار، کامبوزیا، زابلی (مهرستان) و سراوان نیز اولویت بعدی تفاهمنامه برای انجام فیبر نوری و رفع مشکلات مخابراتی است.

راشکی تاکید کرد: اتصال به فیبر نوری و افزایش سرعت اینترنت راه را برای رونق کسب و کار واحدهای تولیدی در فضای مجازی هموار می کند و صاحبان صنایع در چنین بستری قدرت رقابت بهتری را پیدا می کنند.

کد خبر: ۱۵٬۶۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha