۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
دور زدن تحریم‌ها نیازمند اتخاذ شیوه‌های نو و کارآمدتر است/ ضرورت باور جنگ اقتصادی
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

دور زدن تحریم‌ها نیازمند اتخاذ شیوه‌های نو و کارآمدتر است/ ضرورت باور جنگ اقتصادی

سمنان - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید به دنبال شیوه‌های نو و کارآمدتری برای دورزدن تحریم ها بود تا در صدد رفع مشکلات برآییم.

سید حسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه باید به دنبال شیوه‌های نو و کارآمدتری برای دورزدن تحریم‌ها بود تا در صدد رفع مشکلات بر آییم، بیان داشت: در موضوع جنگ تمام عیار اقتصادی که دشمن آغاز کرده، باید آرایش جنگی داشته باشیم.

وی افزود: اگر به باور جنگ اقتصادی برسیم شاید به دنبال اصلاح قوانین و روش‌ها بروند، درپی مدیریت جهادی باشند و تمام عیار در میدان باشند و تصمیم بگیرد وگرنه با مشکل روبرو می شویم.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس، گفت: قبل از برجام  و حتی قبل از دولت یازدهم هم درگیر مسائل اقتصادی ناشی از تحریم‌ها بودیم و بعد از آن مسائل هسته‌ای هم درگیر تحریم‌ها شدیم و  امروز شدت همه این‌ها بیشتر شده است.

حسینی شاهرودی بیان کرد: کشور به خصوص دولت ما که در خط مقدم کار است باید آرایش جنگی بگیرد لذا باید از شیوه‌ها و مدل‌های جنگی استفاده کند.

وی با بیان اینکه باید باورکنیم که جنگ اقتصادی وجود دارد، ابراز داشت: ما نتوانستیم جنگ اقتصادی را درک و آرایش جنگی بگیریم.

کد خبر: ۱٬۵۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha