۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
 اعطای ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خبر داد؛

اعطای ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان

سمنان- باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از اعطای ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحد های تولیدی استان خبر داد.

محمد رضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به دیدار و همکاری با مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک ایران، تاکید کرد: اعطای ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحد های تولیدی و صنعتی استان یکی از مفاد این نشست بود.

وی افزود: این تسهیلات برای ۱۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان با شرایط ویژه پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان همچنین از تسهیل صدور ضمانت‌نامه برای این ۱۰ واحد صنعتی معرفی شده به صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک استان خبر داد و گفت: ارتقای تولید و کمک به واحد های تولیدی و صنعتی محور و هدف این طرح ها است.

باقری با بیان اینکه صدور ضمانت‌نامه بانکی برای صنایع کوچک و متوسط به ویژه واحدهای دانش‌بنیان با هدف ورود به مناقصات دولتی در استان نیز مورد رایزنی قرار گرفته است، ابراز داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان به عنوان تسهیل‌گر شرایط واحدهای صنعتی به نمایندگی از صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری در استان مشغول به فعالیت است‌.

وی افزود: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک یکی از نهادهایی حمایتی وابسته به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است که تسهیل شرایط اعطای تسهیلات و صدور ضمانت‌نامه برای واحدهای صنعتی از جمله وظایف این صندوق محسوب می شود.

کد خبر: ۱۵۶٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha