۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
افتتاح یک شرکت جدید در گروه دارویی برکت
بازار خبر می دهد

افتتاح یک شرکت جدید در گروه دارویی برکت

گروه دارویی برکت از افتتاح شرکت بیوسان فارمد (سهامی خاص) از شرکت های زیر مجموعه گروه دارویی برکت به عنوان یکی از بزرگ ترین سایت های تولید محصولات پپتیدی، بیوسیمیلار و واکسن در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش بازار؛ گروه دارویی برکت اعلام کرد: شرکت بیوسان فارمد (سهامی خاص) از شرکت های زیر مجموعه گروه دارویی برکت به عنوان یکی از بزرگ ترین سایت های تولید محصولات پپتیدی، بیوسیمیلار و واکسن به زودی افتتاح می شود.

شایان ذکر است، پروژه های سایت پپتید و سایت واکسن این شرکت ظرف کمتر از یک ماه آینده به بهره برداری می رسند. همچنین پروژه تولیدی محصولات بیوسیمیلار نیز تا پایان سال جاری وارد فاز عملیاتی پیش تولید می شود.

لازم به ذکر است تاکنون بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال در پروژه های شرکت بیوسان فارمد سرمایه گذاری صورت پذیرفته است که با انجام فرآیند تجدید ارزیابی که هلدینگ در حال آماده سازی مقدمات آن است (مراتب طی افشاء مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ به اطلاع سهامداران محترم رسیده است)، ارزش دارایی های مجموعه بیوسان فارمد تا چندین برابر افزایش خواهد یافت.

همچنین گروه دارویی برکت اعلام کرده است که گزارش کارشناسی تجدید ارزیابی دارایی های شرکت به محض آماده شدن از طریق سامانه کدال در اختیار سهامداران قرار می گیرد.

کد خبر: ۱۵۶٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha