۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
تتر: دارایی های ما امن بوده و تغییری در ارزش تتر رخ نخواهد داد
واکنش تتر به رخدادهای روز گذشته سلسیوس نتورک؛

تتر: دارایی های ما امن بوده و تغییری در ارزش تتر رخ نخواهد داد

شرکت تتر با انتشار بیانیه ای رسمی در خصوص نگرانی های ایجاد شده در خصوص مسدود شدن تراکنش های شبکه سیلسیوس، اعلام کرد که جای هیچ گونه نگرانی برای آینده این استیبل کوین وجود ندارد.

به گزارش بازار، بحران ایجاد شده روز گذشته برای پلتفرم مبادلات و وام دهی رمز ارزی سلسیوس و توکن بومی آن یعنی CEL، بسیاری از فعالان بازار کریپتو را به نگرانی دچار کرد؛ نگرانی و ترس شدید که در ادامه ریزش های متوالی و برای هجدهمین هفته پیاپی بیت کوین رخ داد و نهایتا منجر به ریزش بزرگترین رمزارز جهان به کانال ۲۱ هزار دلار شد.

سلسیوس دیروز برای نجات خود اقدام به بازگرداندن بسیاری از سپرده های سرمایه گذاری شده خود از پتفرم های مختلف مانند پلی گان کرد که از جمله این دارایی ها، دلارهای تتر و USDC بود. در پی این رخداد، بسیاری از کنشگران بازار در خصوص آینده تتر و دیپگ شدن احتمالی آن ابراز تردید کردند؛ به خصوص اینکه دومین دلار الگوریتمی جهان یعنی دلار ترون (USDD) نیز در آستانه دیپگ شدن قرار گرفت.

در پی ایجاد این نگرانی، شرکت تتر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که جای هچگونه نگرانی در خصوص ارزش تتر وجود نداشته و اقدامات سلسیوس نیز تاثیری بر بزرگترین استیبل کوین جهان یعنی تتر نخواهد داشت.

این شرکت همچنین در بیانیه خود از اقدامات سلسیوس دفاع کرده و اعلام کرد: این اقدامات متاسفانه به دلیل نوسانات بالای و شرایط بسیار وخیم بازار اتخاذ شده اند.

لازم به ذکر است دلار تتر در حال حاضر، بیش از ۷۲ میلیارد دلار در گردش در بازار داشته که یکی از پشتوانه های اصلی سلسیوس و بسیاری از پلتفرم های مبادلاتی رمزارزی جهان محسوب می شود.

کد خبر: ۱۵۶٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha