۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸
حذف سیمان کاری در ساختمان با سازه های بتونی| پِرت محصولات در اجرا پایین است
مدیر عامل گروه صنعتی کوپر مطرح کرد؛

حذف سیمان کاری در ساختمان با سازه های بتونی| پِرت محصولات در اجرا پایین است

گرگان- اغنامی، مدیر عامل گروه صنعتی کوپر از حذف سیمان کاری با استفاده از سازه های بتونی این شرکت خبرداد و گفت: پرت محصولات در اجرا پایین است.

حسین اغنامی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: این شرکت اقدام به تولید بلوک های ساختمانی سبک و با وزن کمتر کرده که از مهم ترین ویژگی های آن عایق در برابر گرما، سرما و صدا است.

مدیرعامل گروه صنعتی کوپر افزود: گروه صنعتی کوپر طی سه سال اخیر و از ۱۳۹۹ با هدف تولید محصولات و مصنوعات بتنی و فلزی در زمینه صنعت ساختمان آغاز به کار کرد که خوشبختانه با توجه به نتایجی که از آزمون های مرکز تحقیقات مسکن کشور به دست آورد، توانست محصول مناسبی را ارائه کند.

اغنامی ادامه داد: برای به دست آوردن نتایج بهتر در مرکز تحقیقات کشور، بر روی این دیوارها تحقیقات لازم انجام و توانستیم عدد بسیار قابل دفاعی را کسب کنیم، همچنین کسب نشان استاندارد ملی ایران و پروانه بهره برداری از دیگر افتخارات ما است.

وی گفت: در طول سه سال گذشته توانسته ایم در سطح گلستان، مازندران و سمنان فروش نسبتا خوبی را داشته باشیم و مشتریان هم رضایتمندی خوبی را از محصولات داشته اند.

مدیر عامل گروه صنعتی کوپر با اشاره به مزایای بلوک های تولید شده، عنوان کرد: علاوه بر عایق گرما و سرما با توجه به بحران انرژی، مسأله آسایش صوتی برای مردم مطرح است که عایق صوتی داشتن این محصول از دیگر مزیت های آن محسوب می شود.

اغنامی افزود: سبک بودن این محصول باعث شده است ۱۰ الی ۱۵ درصد سازه از نظر اسکلت و از نظر حجم بتن و میله گرد سبک تر شود و طبیعتا عدد بسیار بزرگی برای صرفه جویی در ساخت و ساز محسوب می شود که هم به نفع سازنده، هم به نفع مصرف کننده و همچنین به سود محیط زیست است.

وی ادامه داد: با توجه به خط تولید و امکاناتی که اخیراً در این مجموعه فراهم شده است، این محصولات دارای کیفیت بسیار بالایی است و در واقع پرت محصولات ما در حمل و نقل و در اجرا بسیار کم بوده و دارای استحکام فوق العاده بالایی است.

اغنامی افزود: در گذشته مراحل اجرای دیوار سیمان کاری به صورت پلاستر سیمانی اجرا می شد که روی آن را آسترکشی می کردند ولی با این محصول این عمل به دلیل استحکام بالای خود بلوک و استفاده از الیاف «پلی پیلن» در تولید آنها، سیمان کاری به کل حذف می شود و مستقیما گچ کاری می شود.

مدیر عامل گروه صنعتی کوپر گفت: طبیعتا بخشی از هزینه تمام شده ساختمان با این عمل حذف می شود و می توانیم سرعت اجرای ساختمان را بسته به متراژ آن از چند روز تا چند ماه افزایش داده و با سرعت بیشتری کار کنیم.

وی با بیان اینکه در ارتباط با تولید سازه بتنی کیفیت بسیار خوبی را در استان شاهد هستیم، ابراز کرد: علی رغم اینکه با آن کیفیت ایده آل فاصله زیادی داریم ولی محصولی را که تولید می کنیم یک محصول خاص بوده که امروزه با توجه به شناخت سازنده ها از آن می توانیم شاهد استفاده بیشتر از آن در ساخت و ساز باشیم.

اغنامی ادامه داد: در طی دو الی سه سال گذشته دو تولید کننده دیگر به استان در ارتباط با تولید این سازه ها اضافه شده اند و این امر باعث شناخت بیشتر مصرف کننده از این نوع محصول شده است و البته اتاق سکوتی که در نمایشگاه صنعت ساختمان درست شد، به خوبی این محصول را به مشتری معرفی کرد.

کد خبر: ۱۵۶٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha