۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵
ضرورت نصب نرخ تعمیرات موبایل در معرض دید| اطلاع رسانی در حوزه خدمات تلفن همراه ضعیف است
در گفتگو با بازار بیان شد؛

ضرورت نصب نرخ تعمیرات موبایل در معرض دید| اطلاع رسانی در حوزه خدمات تلفن همراه ضعیف است

گرگان- باقری نیا، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان و تعمیرکاران تلفن همراه و ثابت گرگان از ضرورت نصب نرخ تعمیرات در معرض دید مشتریان خبر داد و گفت: رسانه ها در اطلاع و آگاهی رسانی به مشتریان کوتاهی می کنند.

مصطفی باقری نیا در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: همه ۶۰۰ واحد تحت پوشش اتحادیه موبایل و تلفن همراه گرگان باید نرخ را جلوی چشم مشتریان نصب کنند در غیر این صورت مرتکب تخلف شده اند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان و تعمیرکاران تلفن همراه و ثابت شهرستان گرگان افزود: وظیفه اتحادیه های صنفی رسیدگی به شکایات مردمی بوده و با توجه به حساسیت و ضرورت ها، چالش ها و تنگناهای این صنف متعدد است.

وی ادامه داد: از شهروندان تقاضا داریم که قبل از تحویل دستگاه برای تعمیر حتما از مجوز فعالیت در رسته تعمیر اطمینان پیدا کرده و خرید موبایل را از واحدهای صنفی مجاز انجام دهند.

باقری نیا گفت: نرخ نامه اجرت تعمیرات حتما باید در معرض دید مشتری باشد در غیر این صورت واحد صنفی مرتکب تخلف شده است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان و تعمیرکاران تلفن همراه و ثابت شهرستان گرگان بیان کرد: اتحادیه صنف موبایل از همه رسانه ها و شبکه استانی سیما انتقاد دارد زیرا درخواست کردیم در خصوص آشنایی با موضوع رجیستر، ثبت و انتقال مالکیت و همچنین آشنایی با سامانه همتا برنامه آموزشی با کارشناس رایگان برگزار کنیم تا همشهریان در مواقع فروش دستگاه و یا هنگام استفاده با چالش مواجه نشوند که مورد موافقت قرار نگرفت.

وی گفت: بخش عمده ای از شکایات و مشکلات مردم به علت عدم آگاهی از موضوع رجیستر و ثبت مالکیت دستگاه های تلفن همراه است که امروز بسیاری از مصرف کنندگان را دچار سردرگمی و مشکلات فراوانی کرده است.

کد خبر: ۱۵۶٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha