۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۳
ضرورت کیفی سازی واحدهای پیش ساخته| عمر مفید ساختمان افزایش می یابد
در گفتگو با بازار بیان شد؛

ضرورت کیفی سازی واحدهای پیش ساخته| عمر مفید ساختمان افزایش می یابد

گرگان- علاالدین، مدیر تولید شرکت شالوده فولاد آسیا، کیفی سازی واحدهای پیش ساخته را ضروری دانست و گفت: این کار موجب افزایش طول عمر آن ها نسبت به واحدهای ساخته شده با روش های سنتی می شود.

محسن علاالدین در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ساختمان سازی در روش سنتی به عنوان یک صنعت آب بر محسوب می شود و با توجه به گرمایش روزافزون زمین و کمبود شدید آب، فعالان صنعت ساختمان مجبور هستند به سراغ روش هایی با مصرف آب حداقل برود.

مدیر تولید شرکت شالوده فولاد آسیا گفت: وزن کمتر سازه های پیش ساخته نسبت به مسکن های معمول آسیب پذیری آن ها را در برابر زلزله و دیگر سوانح طبیعی کاهش می دهد، مضافاً این که تاکید بر کیفی سازی واحدهای پیش ساخته موجب افزایش طول عمر آنها نسبت به واحدهای ساخته شده با روش های سنتی می شود.

علاالدین ادامه داد: این واحدها کمترین دستبرد را به طبیعت داشته و از نظر عایق گرما و سرما و همچنین صدا به مراتب مطلوب تر از واحدهای بتنی و سیمانی معمول است.

وی گفت:‌ خوشبختانه شرکت های ایرانی در زمینه ساخت واحدهای پیش ساخته به دستاوردهای خوبی رسیده اند و می توانند واحدهایی در ابعاد ۵۰ متر را در کمتر از دو هفته تحویل مشتری دهند.

شرکت شالوده فولاد آسیا یکی از شرکت های عضو کنسرسیوم شالوده است که با هدف احداث واحدهای پیشرفته تولید سازه های سبک و سازه های فولادی سنگین با بهره گیری از فناوری روز دنیا در سال ۱۳۹۴ راه اندازی شده است.

این مجموعه از سال ۱۴۰۰ تصمیم به ساخت، ساختمان های پیش ساخته با استفاده از فناوری مدرن با برند «تولوس» کرده است.

کد خبر: ۱۵۶٬۱۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha