۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۸
تولید «آسانسور» متأثر از رکود صنعت ساختمان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تولید «آسانسور» متأثر از رکود صنعت ساختمان

گرگان- تجری، مدیر شرکت آرمان اوج شمال آسانسور از رکود صنعت آسانسور به دلیل رکود صنعت ساختمان خبرداد.

میثم تجری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به گذشت ۱۰ سال از آخرین حضور ما در نمایشگاه صنعت ساختمان، هدف ما از حضور در بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان معرفی و یادآوری خدمات شرکت آرمان اوج شمال آسانسور بود.

وی افزود: همزمانی نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان با نوسانات ارزی، اختلالاتی در زمینه فروش ما به وجود آورده که سعی کردیم آن ها را به بهترین نحو کنترل کنیم.

مدیر شرکت آرمان اوج شمال آسانسور ادامه داد: البته این اختلال در تمامی صنایع وجود دارد اما صنعت ساختمان آسیب پذیرتر از دیگر صنعت ها است.

تجری در خصوص آسیب های دیگر در حوزه ساختمان گفت: افزایش عوارض ساختمان شهرداری و همه گیری کرونا اثر موضوعات اثرگذار در این حوزه بوده و هستند.

وی افزود: پس از شیوع کرونا و افزایش دورکاری ها فعالیت ها در حوزه ساختمان کمتر شد و در این راستا شرکت ما هم کم کارتر از سابق بوده است.

مدیر شرکت آرمان اوج شمال آسانسور در ادامه اظهار کرد: ما در این شرکت ارائه دهنده خدمات حوزه آسانسور هستیم و هم اکنون برای ۱۰ تا ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۲۰ نیرو به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده ایم.

گفتنی است بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان که از تاریخ ۱۷ خردادماه ۱۴۰۱ در گلستان برگزار شد. این نمایشگاه بستر مناسبی برای ارائه و معرفی شرکت های ساختمانی استان گلستان بود که تاثیرات مثبتی بر این حوزه گذاشت.

کد خبر: ۱۵۶٬۱۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha