۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
پرداخت کمک مالی بلاعوض ۳۰ میلیون ریالی برای زلزله زدگان آذربایجان غربی
استاندار آذربایجان غربی خبر داد

پرداخت کمک مالی بلاعوض ۳۰ میلیون ریالی برای زلزله زدگان آذربایجان غربی

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی گفت: از فردا برای هر خانواده در مناطق زلزله زده قطور، کمک مالی بلاعوض معیشتی به میزان ۳۰ میلیون ریال پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی شهریاری شامگاه چهارشنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان خوی در محل فرمانداری این شهرستان با اشاره به وضعیت مناطق زلزله زده قطور استان گفت: آواربرداری مناطق آسیب دیده از زلزله باید با سرعت بیشتری انجام یافته و از سوی دیگر روند آواربرداری و بازسازی واحدهای خسارت دیده به صورت همزمان انجام گیرد.

وی با اشاره به آواربرداری هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده در منطقه گفت: آواربرداری واحدهای آسیب دیده باید تا پایان اردیبهشت به اتمام برسد تا هر چه سریعتر شاهد تکمیل واحدهای آسیب دیده باشیم.

شهریاری ادامه داد: انتظار داریم بیش از رسیدن فصل سرما کار بازسازی در این مناطق به اتمام برسد که در این راستا خواستار همکاری تمامی دستگاه های مسئول هستیم.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از پرداخت کمک مالی بلاعوض معیشتی به میزان ۳۰ میلیون ریال برای هر خانواده در این مناطق خبر داد.

وی همچنین بر لزوم عدالت در کارشناسی های انجام گرفته از سوی بیمه تاکید کرد و گفت: برآوردهای شرکت بیمه طرف قرارداد از میزان خسارتهای وارده به قطور مورد قبول نیست و باید در کارشناسی های انجام گرفته تجدید نظر صورت گیرد و بر اساس تفاهم نامه منعقد شده عمل کنند که البته خسارت های پرداختی برای اماکن روستایی از طرف بیمه تا زمان شروع عملیات بازسازی قابل برداشت نیست.

کد خبر: ۱۵٬۶۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بهزاد IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
      0 1
      بیش از دوهزار خانوار در قطور زندگی میکنند و این ۳ میلیون تنها به ۶۰۰ خانوار داده شده بقیه خانواده ها چکار کنند
    • مرتضی سلطانی IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      2 1
      سه میلیون به خانه های احداثی دادن اما به تعمیری ها هیچ چیزی ندادن