۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹
نارضایتی شهروندان کالیفرنیایی از افزایش بهای بنزین

نارضایتی شهروندان کالیفرنیایی از افزایش بهای بنزین

بنا بر گزارش راشاتودی، نرخ تورم در آمریکا به بالاترین حد خود در ۴ دهه اخیر رسید؛ بهای بنزین در ایالت کالیفرنیا بیش از ۶ دلار در هر گالن است.

به گزارش بازار، شبکه تلویزیونی راشاتودی گزارش داد؛ شهروندان کالیفرنیایی با نگرانی و نارضایتی به جایگاه سوخت بنزین می روند.

بر اساس این گزارش بهای بنزین در برخی از مناطق کالیفرنیا به ۱۰ دلار در هر گالن رسیده است.

مجری راشاتودی گفت: نرخ تورم به بالاترین حد خود در ۴ دهه اخیر رسید. متوسط بهای بنزین به ۵ دلار در هر گالن رسید. این دو برابر دو سال گذشته است. آمریکایی‌ها از این وضع راضی نیستند.

یکی از شهروندان آمریکایی گفت: این بسیار گران است. ما باید بهای زیادی برای بنزین پرداخت کنیم. آیا این موضوع را درک می‌کنید. زمانی که شما مخزن بنزین خودرو خود را کمتر پر می‌کنید، کمتر کار می‌کنید.

شهروند دیگری گفت: زمانی که به جایگاه سوخت می‌روم بسیار نگران هستم.

یک شهروند دیگر هم گفت: من قبلا با ۶۰ دلار مخزن خودرو خود را به طور کامل پر می‌کردم، اما هم اکنون با ۱۰۰ دلار این کار را انجام می‌دهم.

راشاتودی همچنین افزود: در آمریکا بهای بنزین در ماه گذشته به شدت افزایش یافت. تحریم واشنگتن بر نفت روسیه به وضع موجود دامن زده است. بهای بنزین در ایالت کالیفرنیا هم اکنون بیش از ۶ دلار در هر گالن است. در برخی از مناطق این میزان بیش از ۱۰ دلار است. برخی از کارشناسان پیش بینی می‌کنند که بهای بنزین در آمریکا از این هم بیشتر افزایش یابد.

کد خبر: ۱۵۶٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha