۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
تلاش برای احیای یک کارخانه تولید لبنیات در همدان
فیلم استان‌ها؛

تلاش برای احیای یک کارخانه تولید لبنیات در همدان

همدان- دادستان همدان و جمعی از مدیران ستاد تسهیل استان از یک کارخانه تولید لبنیات که چندسالی از رونق افتاده بود بازدید کردند و احیاء مجدد این کارخانه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، دادستان همدان که پیش از ظهر امروز دوشنبه به همراه شماری از مسئولان استان همدان از یک کارخانه لبنیات بازدید کرد گفت: پس از برگزاری جلسات مکرر و پیگیری های مستمر و تلاش برای رفع موانع تولید، یکی دیگر از کارخانه های استان در حوزه تولید لبنیات احیاء شده و جان تازه می گیرد.

حسن خانجانی موقر حمایت از واحدهای تولیدی را از اولویت های دستگاه قضایی دانست و گفت: تلاش ما در مسیر تحقق شعار سال و عمل به منویات رهبر انقلاب است، تا بتوانیم با رونق گرفتن تولید، بر اشتغالزایی جوانان بیفزاییم.

وی از پیگیری‌های مستمر برای احصاء و شناسایی واحدهای نیمه تعطیل و یا تعطیل خبر داد و اظهار کرد: با کمک ستاد تسهیل و همفکری با صاحبان شرکت ها بر آنیم تا راهکارهای قانونی و اساسی برای رفع مشکلات پیش روی این گونه واحدها از جمله؛ مشکلات بانکی، بیمه ای و مالیاتی ارائه دهیم.

دادستان همدان افزود: شرکتی که امروز مورد بازدید قرار گرفت در حوزه تولید لبنیات فعالیت داشت که چند سالی از رونق افتاده بود، اما با توجه به جلسات مکرر با نماینده های بانک و سازمان صمت، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان و نیز تولیدکننده چاره اندیشی شد و احیاء مجدد این کارخانه در دستور کار قرار گرفت.

خانجانی موقر توجه به کسب و کار در جامعه را یکی از مظاهر حمایت از حقوق عامه عنوان کرد و گفت: هرچه واحدهای تولیدی رونق یابد به همان اندازه نیز برای جوانان فرصت شغلی ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه اقدامات مناسبی در سال های اخیر به همت فعالیت های ستاد اقتصاد مقاومتی استان انجام شده، تاکید کرد: سیاست دستگاه قضا حرکت در مسیر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است، چرا که تحقق آن، زمینه ساز هرچه بیشتر توسعه و پیشرفت اقتصادی در کشور آن هم با نگاه به داشته های داخلی می شود.

کد خبر: ۱۵۶٬۰۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha