۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
ایحاد تعاونی‌های تولید پوشاک بانوان در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ایحاد تعاونی‌های تولید پوشاک بانوان در استان بوشهر

بوشهر- موسوی‌نژاد مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر از ایجاد تعاونی‌های تولید پوشاک بانوان در استان بوشهر خبر داد.

سید عباس موسوی نژاد در حاشیه نشست با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان پوشاک بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حجاب و عفاف و رعایت پوشش،‌ نوعی تضمین امنیت و آرامش روحی و روانی برای زنان و در حقیقت برای کل جامعه است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: طراحی، تولید و عرضه محصولات با کیفیت ایرانی اسلامی و بومی متناسب با شرایط جوی استان باید در دستور کار تولیدکنندگان و عرضه کنندگان پوشاک قرار بگیرد.

موسوی نژاد هدف اصلی از این نشست را همکاری و همراهی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه عنوان کرد و یادآور شد: حرکت در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب موضوع مهمی است و علاوه بر ارائه الگوی مناسب ایرانی اسلامی برای پوشش بانوان می‌تواند پیوند عمیقی میان حجاب ظاهری و باطنی ایجاد کند و نماد و نشانه فرهنگ و سبک زندگی اسلامی را به همگان نشان دهد.

مدیرکل دفتر امور اجتناعی و فرهنگی استانداری بوشهر افزود: یکی از راه‌های مناسب سازی قیمت‌ها ایجاد اتحادیه و تعاونی توسط تولیدی‌ها برای افزایش تولیدات و پایین آمدن قیمت تمام شده است.

موسوی‌نژاد گفت: هر فعالیتی باید همیشه در فرآیند و فاز یادگیری قرار گیرد تا رشد و توسعه یابد، از این‌ رو برآن هستیم تا خیاطان را از طریق دوره‌های آموزشی و همکاری‌های مشترک توانمندتر سازیم.

کد خبر: ۱۵۶٬۰۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha